Foto bij Ch. 20 Gewoon de 5 van ons

20 Al :| Zo snel ben ik nog nooit vooruit gegaan :)

Ps: Blue moet je wel een beetje jonger in schatten he, ze is maar 14 (links vanonder)

Ps: Als je ooit mijn Storie Winter gelezen hebt, ik heb er een Quiz van gemaakt om te kijken of je er nog dingen van weet, als je die Story ooit gelezen hebt wil je de quiz dan is proberen? Hij noemt 'Winter' Genie

ELIZABETH POV
Met mijn neus tussen de boeken, zo zit ik al uren in de bibliotheek. Mijn strafstudie laat me maar niet met rust, ik bedoel die pennen zijn verboden. Iemand van het ministerie zou ze dan zeker niet gebruiken, of zou er meer aan de hand zijn. Ik heb het aan niemand verteld, morgen komen Blue, Sky, Faith, Winter en ik samen. Tegen hen zal ik het zeker zeggen, waarom ik het niet eerder gezegd heb? Wel het is makkelijker om 1 keer de uitleg te geven dan 4 keer. Ik kijk op de klok die tegen de muur ophangt. Die geeft half 5 aan. Binnen een kwartier moet ik hier buiten zijn. Dus dat betekend beginnen met deze boeken weg te leggen. ‘Hulp nodig’ ik kijk van de klok richting de persoon voor me. ‘Graag’ ik kijk Carlo met een lach aan. ‘Voor wat heb je in hemelsnaam zoveel boeken nodig, en vooral boeken waarvan we geen huiswerk hebben’ ‘Omdat ik iets moet weten’ ‘Heel logisch’ ik geef hem een stomp in zijn zij waardoor hij de boeken laat vallen. ‘Sevens heb je een maand ‘Bibliotheekarrest’’ ‘Oh nee help’ hij pakt de boeken terug op en zet ze netjes in de kast op de juiste plaats. ‘Ik moet er van door’ een paar boeken heb ik in mijn tas gestoken en samen met Carlo loop ik juist de bibliotheek uit. ‘Waarom?’ ‘Mag ik dan niks meer alleen doen’ hij trekt een pruillipje. Snel geef ik hem een kus op zijn wang en spurt naar buiten. Als ik nog om mijn schouder kijk zie ik Carlo met een brede glimlach naar mij zwaaien. Rare gast.

Het zonnetje schijnt nog een beetje. Ik zie dat Blue en Winter zich op het gras gelegd hebben vlak voor hun zitten Sky en Faith. Alle vier zwijgen ze. ‘Dat ben ik van jullie niet gewend, zo stil’ ‘Wel, je moet het zo zien, als je een hele dag met Blaise, Alexander en Draco opgescheept zit ga je blij zijn als het is stil is’ ‘Hetzelfde geld voor mij, Tylor en Derek houden hun kop nooit’ ‘En ik dan, ik zit met Fred en George opgescheept’ ‘Zoek betere vrienden he’ Faith kijkt ze alle drie met een dood serieus gezicht aan. ‘Je mag mijn vrienden niet beledigen he’ Blue, Winter en Sky zeggen op juist hetzelfde moment die 7 woorden. Ik schiet in de lach. Alle vier kijken ze me met een raar gezicht aan. ‘Sorry jullie zijn gewoon hilarisch’ ‘En dat moet dan de oudste voor stellen, zelfs Blue is nog volwassener’ Winter kijkt me met een grijns aan. ‘Ga jij maar naar Fred’ ze kijkt me met open mond aan. ‘Winter & Fred, sitting in a tree, K I S S I N G’ Faith ligt al op haar rug van het lachen. Winter is helemaal rood gekleurd. ‘Ocharme, je mag niemand uit lachen’ Sky heeft haar arm over de schouders van Winter geslagen. ‘Hoor wie het zegt’ Blue kijkt met een geniepige grijns Sky aan. ‘Jij bent wel de gene wiens nagels rood kleuren als ze Ron ziet’ ‘Oh nee, nu vallen er al twee van ons op een Wemel’ Faith slaagt haar hand tegen haar voorhoofd. ‘Ja en dan, jij valt op Blaise’ ‘Totaal niet’ ‘Dan hij op jou’ ‘Echt?’ Faith’s blik gaat richting Sky. ‘Ik zeg niks’ Sky steekt haar handen in de lucht als teken dat ze onschuldig is. Ik schud met mijn hoofd. ‘Jullie zijn toch echt niet te doen hoor’ ik zet me naast Winter op het gras. ‘Waarom moesten we komen?’ ‘Ten eerste omdat ik jullie al een week niet gesproken heb, en dat is heel erg’ ik zie de andere vier knikken. ‘En ik heb iets ontdekt’ alle vier kijken ze me geïnteresseerd aan, ik leg hun het hele verhaal uit. ‘En toen heb je Carlo gewoon laten staan, dat is ook niet lief van je’ Faith kijkt mij met grote ogen aan, alsof ze niet kan geloven dat ik dat gewoon gedaan heb. Iedereen kijkt haar raar aan. ‘Ze heeft hier iets gevonden waardoor Omber van school gesmeten kan worden en het enige wat jou interesseert is dat ze Carlo heeft laten staan in de gang?’ Sky kijkt Faith blond aan. ‘Ja’ Faith kijkt Sky recht in haar ogen aan. ‘Jij vind liefde echt mooi he?’ ‘Jij niet dan?’ Faith kijkt Blue aan. ‘Ja, maar ik ben niet zo geobsedeerd door liefde als jij bent’ ‘Tja, ik ben dan ook speciaal he’ Faith kijkt ons lachend aan. ‘Gelukkig meent ze het niet, want anders paste ze beter bij Draco dan Blaise’ Faith kijkt Winter raar aan, net zoals Sky. ‘Ja, Draco vind zichzelf ook geweldig dus dan zou ze perfect bij hem passen, sorry Sky’ ‘Waarom sorry?’ ‘Omdat jij en Draco een koppel zijn’ Blue en ik liggen strijk en Faith kan haar lach nog juist in houden. Sky kijkt Winter met open mond aan. ‘Oei, jullie zijn geen koppel’ Winter wordt helemaal rood. Nu kan Faith het niet meer houden en gaat ook strijk. ‘BEN JE HELELMAAL ZOT!’ ‘Nee, nog net niet hoor’ Winter kijkt Sky met een big smile aan. Sky schudt haar hoofd nog maar eens.

Reageer (9)

  • yasmine658

    Super leuk!!! And now all love get started!

    Ik ben dol op romantiek en dat is nou dan keer 5!

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Ga verder!
    Twintig is like veel!
    Proficiat ;).
    En nu op naar de 21 :X

    * die ene die obsessed is met Gerard Way*

    1 decennium geleden
  • KOEKIESx3x3

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    heel erg orgineel ga ik zeggen:
    Snel verder :D

    Its great!

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen