Het is gelukt...
er is een idee ontstaan...
Hope you still like it (een reactie mag dus altijd :p)

'Goedemorgen.' Zeg ik vrolijk wanneer ik de studio binnen wandel. 'Morgen.' Zegt Zayn als enige. Het lijkt wel alsof ze net naar een begrafenis geweest zijn. 'Jongens, is er wat aan de hand?' Harry knikt. 'Layla, ik denk dat je best even kunt gaan zitten.' Ik luister en ga zitten. Liam duwt een briefje naar me.
Ik kan het niet meer. Ik stop vandaag nog met 1D. Het hoe en waarom is persoonlijk. Ik vertrek vandaag, tegen dat jullie dit lezen ben ik al ver weg. Probeer me niet te zoeken. Vang aub Layla op want ook haar laat ik achter. Sorry jongens. Het heeft niets met jullie te maken maar ik moet dit doen. Sorry, XXX Louis
Verbaasd kijk ik de jongens aan. 'Dit geloven jullie toch niet? Dit zou Louis toch nooit doen?' 'Dat dachten wij ook.' Zucht Niall. 'We zijn in zijn hotelkamer geweest.' Zegt Zayn zacht. 'Layla, alles is daar weg. Er ligt niets meer.' Zegt Liam. Harry komt dichterbij en trekt me in een omhelzing. Pas wanneer ik mijn hoofd op zijn schouder laat rusten voel ik dat ik huil. 'Waarom doet hij zoiets?' 'Ik heb geen idee.' Zegt Harry. Kwaad veeg ik mijn tranen weg. 'We moeten hem zoeken. Hij is ons een verklaring schuldig.' De jongens knikken. 'Voor de allereerste keer zullen we een hele concertreeks moeten schrappen.' Zegt Niall snikkend. 'Het managment zal razend zijn.' Geeft Zayn toe. 'Dat kan me echt niets schelen. We moeten hem vinden, hoe kan mij niet schelen maar ik zal hem vinden.'


Louis' POV

Ik ben er zeker van dat Layla het niet zo gaat laten. Ze zal me komen zoeken. Ze kent mij veel te goed. 'Opstaan!' Schreeuwt iemand naar mij. Bang sta ik op. Wat zijn ze in godsnaam met mij van plan. 'Vanavond worden de eerste concerten geschrapt. Wat fijn vind je niet? Hier, we laten je mee kijken.' Ze zetten een scherm neer, twitter staat aangemeld. Via verschillende accounts zijn ze over mijn verdwijning bezig. 'Wat is jullie bedoeling? Wie zijn jullie?' 'Wij zijn gewoon arme, hardwerkende mensen die nooit zoveel geld zullen verdienen als jij op een jaar. Daarom gaan we mensen zoals jullie degraderen. Zodat jullie terug een gewoon leven hebben. Nu ja, gewoon. Mensen zullen jullie uitspuwen, jij gaat immers pas terug nadat wij heel wat roddels over jou verspreid hebben.' 'Jullie beseffen toch dat ze mij zullen zoeken?' 'Natuurlijk, maar vinden niet. We zijn slimmer dan je denkt.' Opnieuw slaan ze de deur dicht. Ik probeer mijn blik van het scherm af te wenden maar stop daar al snel mee. Het is mijn enige kans om iets te weten over de wereld. Dan zie ik Layla's account. Louis, als je dit ziet. Ik kom je halen. X Zou ze het doorhebben? Zou ze echt weten dat ik dit niet zelf gekozen heb? Wilt ze mij echt redden? Het duurt niet lang of dezelfde boodschap verschijnt op de jongens hun twitter. De fans retweeten en al snel gaat deze boodschap de wereld rond. Het geeft me nieuwe kracht om te zien dat de fans nog steeds achter ons staan. Volgens mij onderschatten ze de kracht van de directioners. Ze hebben de verkeerde fans gekozen. Deze fans laten niet zomaar los, ze kennen ons. Ze weten dat ik niet zo ben. Dat hoop ik tenminste.

Reageer (1)

  • misslola

    aller eerst wil ik zeggen YEEEEEEEEJ JE SCHRIJFT VERDER
    en ik vind dit een mooi stukje snel verder gaan
    ik ben benieuwd of ze louis gaan redden
    dussssss snel verder gaan xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen