Sorry dat als het kort is en een beetje lang duurde voelde me niet lekker ~MBAV4ever

Heb je wel eens dat waarneer je slaapt je allemaal dingen snel voorbij ziet flitsen en geen idee wat ze betekenen?
Dat had ik dus vannacht.
Ik snapte er niks van ik had dit nog nooit eerder gezien.
Ik zag een bos,ogen die van kleur veranderen en ik hoorde gehuil van een wolf, maar het geen wat ik helemaal niet snapte is dat ik mijn vader zag.
Wat heeft mijn vader met deze dingen te maken? Als ik er aan denk krijg ik al een naar gevoel in mijn onderbuik.
Iets klopt hier niet en ik weet niet wat.
Het lijkt alsof ik in een een hele andere wereld ben gestapt toen ik gisteren wakker werd. Of beter nog een andere leven.
Ik wist niet dat ik me ergens zo'n zorgen over kon maken terwijl ik niet eens wist wat het was en of het bestond.

Ik hoor de klanke van Don't You Worry Child van Swedish House Maffia uit mijn wekkerradio komen.
Zorgen maken is nu echt het enige wat ik nog kan doen.
Snel pak ik mijn kleren en ga ik naar de badkamer waar ik het gebruikelijke ochtendritueel doe.

Als ik klaar ben ga ik nog even snel naar mijn kamer en pak ik het het briefje uit de la van mijn bureau.
Snel lees ik het nog even door.
''Iets is hier mis......Maar wat?'' Mompel ik tegen mezelf.

Reageer (3)

  • Squirrelflight

    K schrijf nu wel even een nieuw stukjeh :P

    1 decennium geleden
  • Squirrelflight

    Nee hoor :P

    Hoezo denk je dat?

    1 decennium geleden
  • Sekki

    Schrijf ik te korte stukken?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen