Foto bij 269. Yasmin Evans

De drie laatste schoolhoofden van Hogwarts... (ik zie ze het zo doen ;D )
Alleen zou Dumbledore ook een rode achtergrond moeten hebben, en Snapie een groene ;D (ik nam aan dat de achtergrond kleur hun huis moet voorstellen)
Btw, ik heb ergens gehoord dat Snapes portret wel tussen dat van de headmasters terechtgekomen is dankzij Harry, omdat die vond dat Snape er ook tussen hoorde...
Hij was er oorspronkelijk niet bij omdat hij de School in tijden van Crisis (voldemorts aanval) verlaten heeft ...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Gisborne

    Woehooeeeeee, ik had gelijk ^^ YEAH :Y)
    And I'm am SOOOOOO confused! =S I don't know where Harry is and now I don't know what to dooooo!!!! :c *raar accentje*
    xD
    Don't mind me, I might be a líttle on the crazy side... Like a little... xD
    Snelverder! <333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Ways

    Ik heb over 2 weken proefwerkweek, dus ik moet wel beginnen met plannen :P
    en aangezien ik 19 paragrafen biologie moet leren.. Heb ik daar wel even tijd voor nodig :\
    en bij ons is frans van de 1e verplicht. en dan moet je kiezen tussen dus Frans, Spaans en Duits. En in 3 vmbo-t, waar ik tot ben afgezakt.. Door bepaald omstandigheden, laten we het zo zeggen.. Mocht ik talen laten vallen, voor het examen.. In havo en vwo mag dat pas in het 4e jaar..
    en ik ken het hoor xD veel leren weinig tijd voor anderen dingen..
    That's life :\

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen