Foto bij 006.

Een paar minuten later liggen we samen in bed. Mijn hoofd ligt op zijn borst en zijn hand gaat zachtjes door mijn haar. Ik sluit mijn ogen en adem even diep in. Hier kan ik nooit aan wennen, ik fan-girl soms nog steeds. 'I've got this book from some fans today. You should read it tomorrow.' Ik voel hoe hij knikt en glimlach even. 'I've missed this. I missed you.' mompelt hij. Ik wrijf met mijn hand over zijn borst waardoor hij kreunt en ik lach. Voor ik het weet hangt Harry boven me en kijk ik recht in zijn mooie groene ogen. Er staat een mooie glimlach op zijn gezicht en zijn gezicht gaat langzaam naar beneden. Zijn lippen vinden die van mij en al snel bevinden we ons in een hevige zoen partij. Mijn handen gaan naar zijn haar en ik wikkel ze in zijn krullen. Hij haalt zijn handen naar beneden en voor ik het weet ligt al mijn kleding op de grond.

Ik word wakker door het licht wat op mijn gezicht schijnt. Ik kreun en rek me uit. Ik merk dat er iemand naast me ligt en kijk opzij waardoor ik gelijk een glimlach op mijn gezicht krijg. Ik heb het gemist om naast hem wakker te worden. 'Goodmorning beautiful.' mompelt hij. Zijn ogen zijn gericht op mij en ik krijg er meteen een warm gevoel door. 'Morning handsome.' Hij lacht waardoor er kuiltjes in zijn wangen ontstaan. 'You want to get some breakfast in the city?' Ik ga wat dichter tegen hem aan liggen. 'Can't we just stay in bed all day?' Hij grinnikt en haalt zijn hand over mijn arm. 'I wish we could love but we have to go to Amnéville today.' Hij rolt van het bed af en staat op waardoor ik een perfect uitzicht heb op zijn naakte gespierde rug en zijn sexy kont. Ik zucht en rol dan naar de andere kant van het bed. Harry pakt een handdoek uit de kast en draait zich dan om naar mij. Mijn ogen dwalen af naar beneden maar snel kijk ik weer omhoog en worden mijn wangen rood. Harry heeft een grijns op zijn gezicht terwijl hij de handdoek over zijn schouder slaat. 'I'm going to take a shower.' zegt hij met een knipoog. Ik knik en pak mijn mobiel van het nachtkastje. Ik zie dat Harry wat heeft getweet en krijg meteen een glimlach op mijn gezicht als ik zie wat. I missed waking up to this beautiful face. Er zit een foto bij van mij net, toen ik nog lag te slapen. Ik lach en schud mijn hoofd waarna ik opsta en ook een handdoek pak. Ik loop de douche in en leg mijn handdoek naast die van hem. Ik doe de douche deur open waardoor Harry verschrikt opkijkt maar dan toch een grijns op zijn gezicht krijgt. Ik stap naar binnen terwijl hij een shampoo fles van het rekje pakt. Hij spuit wat shampoo op zijn hand en vraagt me om, om te draaien. Ik doe wat hij zegt en langzaam gaat hij met zijn handen door mijn haar. Zijn handen dwalen af naar beneden en snel spring ik weg van zijn aanraking. 'Harry.' lach ik. Hij lacht ook en geeft de shampoo fles dan aan mij. Hij bukt zijn hoofd zodat ik makkelijk bij zijn haar kan. Mijn handen gaan door zijn haar en ik glimlach. Dit is de beste manier om wakker te worden.

Hihi, ik kreeg zelf helemaal Harry-feels hierdoor.
Ik ben slecht in Rated-R stukjes schrijven dus kan je je eigen fantasie gebruiken op dat stukje! (

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Awwn! Snel verder! (: (flower)

    1 decennium geleden
  • Sacrificee

    dopeeeeeeeeeee, snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen