Ik ga verder naar 2 abbo's :)

Britt Have.

Ik keek op de klok en toen naar me mobiele telefoon. Geen idee wanneer ik zou gaan. Ik pakte snel me tas nog even, me moeder zou het niet mogen weten dat ik weer stiekem naar Niall zal gaan. Vlug pakte ik uit me kast nog een slaap shirt en een broekje en stopte die in de tas. Ik ritste de tas voorzichtig dicht zodat me moeder geen enkel geluid zou kunnen horen. Ik haalde een hand door me haar en haalde me mobiel weer tevoorschijn. Nieuw bericht aan Niall <3 : Hey lief, ik kom er nu aan x Ik drukte op verzenden en pakte me tas en liep naar het raam. Ik kon hier via het balkon naar beneden, ik schoof het raam omhoog en hoorde de deur achter me open klappen. Ik draaide me vlug aan. 'Britt!' riep me moeder kwaad. Ze kwam met grote passen op me af. Mijn hart bonkte in me keel, bang voor wat er kwam. Ze trok me ruw van het raam weg en duwde me met een flinke klap op het bed. 'Haal het niet in je hoofd om nog één keer naar die jongen te gaan!' schreeuwde ze kwaad. Mijn hoofd bonkte, en draaide. Ik keek haar aan en beet hard op me lip. Ik stond op. 'Mam waarom mag ik verdomme niet naar Niall toe?' ze klapte hard het raam dicht en keek me aan. 'Je gaat gewoon niet meer naar hem toe, of anders..' siste ze. 'Of anders wat? Wat mam wat?' ik voelde me kwaad, hoe kon ze het me verbieden? Ik hield zo veel van hem. Voor ik het wist had ik een klap in me gezicht, het brandde en gloeide, ze liep weg en gooide de deur achter haar dicht.

__
Hope you like :)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen