Foto bij Louis en Harry voor Loubearx 16+



Louis POV
5 Maanden had Esmee een auto ongeluk gehad waardoor ze zich niets meer herinnerde wat we hadden. Dit deed nog altijd zo een pijn dat ik haar niet meer mijn meisje kon noemen. Ze was nu Harry's meisje. Voor het ongeluk waren we zo gelukkig samen. We hadden het namelijk al veel over de toekomst. Esmee was altijd de volwassenere vorm van mezelf geweest ze hield van grappen uithalen met de mensen. Met haar in de buurt was het altijd leuk. Ik zou er alles voor doen om haar terug te krijgen. Maar langs de andere kant zou ik haar geluk dat ze nu heeft dan ook afpakken. Harry is een goeie jongen. En mijn beste vriend al van sinds we klein waren. Vroeger flirtte hij met alle meisjes die hij tegen kwam maar sinds hij met Esmee is doet hij dat niet meer. Esmee heeft Harry's gedrag kunnen veranderen en dat hij had hij echt wel nodig. Zijn moeder is er haar eeuwig dankbaar voor. Harry is een maand geleden verhuisd naar zijn eigen flat in Londen. Daarvoor woonden we samen in de flat waar ik nog steeds woon. Misschien is het maar best dat hij zijn eigen flat heeft dan wordt ik niet altijd met hem en Esmee geconfronteerd als ze langskomt. Ik wou dat ze evenveel bij mij langskomt als ze bij hem op bezoek gaat. Je kon niet zeggen dat als ze dan toch eens op bezoek kwam we het niet heel leuk samen hebben. We doen nog altijd de zelfde gekke dingen samen als voor het ongeluk. Juist jammer dat Esmee er zich niets meer van herinnerd. Volgens de dokters was het het beste om niet te veel over vroeger tegen haar te vertellen dat zou alleen maar voor meer verwarring zorgen bij haar. En dat kon ze echt wel missen. Haar ouders vonden het zo ook het beste. In het begin herkende ze zelfs haar eigen ouders niet meer. Maar na een tijdje kreeg ze toch een deel van haar geheugen terug. Waarschijnlijk zou ze zich nooit alles herinneren wat er ooit is gebeurd. Misschien is het het maar best dat ze van het ongeluk zelf ook niks meer weet. Anders zou ze er misschien een trauma aan over gehouden hebben. En dat verdiend ze niet.

Esmee POV
Harry ging vannacht weg met Liam één van zijn vrienden dus ik was de hele avond alleen thuis. Uit verveling zeten ik maar een film op. Ik keek op de klok en zag dat het al na 23 uur was. Omdat ik behoorlijk moe was besloot in maar te gaan slapen. Ik moest nog altijd veel rusten sinds het ongeval. Alle wonden waren wel genezen maar ik werd rap moe. Traag liep ik naar de slaapkamer en liet me daar uitgeput neervallen op bed. Het duurde niet lang of ik viel inslaap. Flitsen van herinneringen schoten door mijn hoofd. Het waren allemaal verschillende beelden maar ze bleken samen één verhaal te vormen. Opeens zag ik een beeld voor mijn ogen ik en Louis die samen bij hem in zijn flat op de zetel aan het knuffelen en kussen waren. Was dit alles echt gebeurd? Dat vroeg ik me af. De dokters hadden wel gezegd dat ik ooit beelden van vroeger zou terug te zien krijgen. Er was maar één manier om er achter te komen of het waar is. Ik stapte uit bed en deed mijn kleren terug aan. Ik zou naar Louis gaan en hem het vragen hij zou het toch moeten weten of het echt waar is dat ik met hem samen was voor het ongeval. Ik liep de flat uit en deed de deur opslot. Niet veel later stond ik al naast mijn auto. Sinds het ongeluk had ik niet meer met de auto durven rijden. Maar nu kon het niet anders ik moest de waarheid weten. En de enige die me dat op dit uur kan vertellen is Louis. Zo snel ik kon reed ik naar de flat waar hij en Harry vroeger woonden. Enkele minuten later kwam ik daar aan. Ik had een sleutel van de deur dus ik kon direct naar boven. Voorzichtig deed ik de deur van de flat open. Ik zag nog licht branden in de living dus ik liep er maar op af. De deur stond open en ik zag Louis in de zetel zitten met een foto in zijn handen. Maar van zover kon ik niet zien wat of wie erop stond. Zacht klopte ik op de deur. " Esmee." zei Louis blij. "Hye" antwoorde ik vrolijk. Er kwam onmiddellijk een glimlach op mijn gezicht het was altijd leuk om deze jongen te zien. Ik zag dat Louis de foto die hij net in zijn handen had naast zich neerlegde. "We moeten even praten." zei ik en hij klopte met zijn hand op de lege plek naast hem in de zetel. En ik ging naast hem zitten. Eerst twijfelde ik of het wel een goed idee was om er nu over te praten. Zou hij me raar vinden als ik zo iets zou zeggen als het niet eens waar zou zijn. " Daarnet lag ik in mijn bed en zag ik beelden van vroeger voorbij flitsen. 1 Daarvan was een beeld van ons twee hier in de flat we waren aan het knuffelen en kussen. Ik vraag me nu af of dat echt is of niet. En ik dacht dat jij het me wel kon vertellen." zei ik. Je kon zo aan mijn stem horen dat ik niet zeker was van mijn stuk. Maar ik wou de waarheid weten. "Luister Esmee je hebt gelijk het is waar we waren voor je ongeluk samen." zei Louis terwijl hij naar zijn handen staarde. Even later haalde hij de foto die hij daarnet vast had van onder het kussen en gaf die aan mij. Het was een foto van mij en Louis kussend. Ik wist niet wat ik moest zeggen het enige dat ik kon doen was naar de foto staren. "Esmee" hoorde ik Louis zeggen. Geschrokken keek ik op. Nu keek ik recht in Louis zijn mooie blauwe ogen. Zonder twijfelen drukte ik mijn lippen op die van hem. Tot mijn grote verbazing kuste hij me terug. Ook al wist hij dat ik een relatie met zijn beste vriend heb. Onze kus werd steeds heviger. Het voelde zo anders aan anders dan met Harry. Deze jongen had de lippen waar ik vroeger vertrouwd mee was. Voor hem voelde het waarschijnlijk aan zoals vroeger maar voor mij leek het totaal nieuw ook al was het dat niet had ik deze jongen veel meer gekust. Louis duwde me zachtjes neer op de zetel. En ik sloeg mijn benen om zijn middel waardoor hij meteen op mij viel. Ik liet mijn handen onder zijn shirt glijden en trok die zonder moeite uit. Niet veel later trok Louis ook mijn topje uit en gooide die ergens de living in. Al snel lagen al onze kleren verspreid over de hele living. Als je niet wist wat er gebeurd was zou je kunnen denken dat er daar een bom was ontploft. Maar dan wel een heel grote kledingsbom. "Esmee ben je echt zeker dat je dit wilt je bent met Harry en ik wil niet dat je je er later schuldig gaat over voelen of dat je problemen met hem krijgt hierdoor." zei hij. "Ik ben het zeker. Het liefste dat ik wil is terug met jou samen zijn zoals vroeger. Ik heb altijd van je gehouden en ik hou nog steeds van je meer dan ik van Harry hou. Maar ik dacht dat je niet van mij hield." antwoorde ik. Zachtjes liet hij zichzelf in me glijden. Dit voelde zo goed en zo vertrouwd aan. Mijn eerste keer was ook met Louis geweest dat herinnerde ik me sinds vannacht ook weer. Louis begon steeds harder te stoten. Waardoor we allebei steeds harder begonnen te kreunen. Nadat we beiden ons hoogtepunt hadden bereikt viellen we uitgeput inslaap. De volgende ochtend werd ik wakker met Louis zijn arm om me heen geslagen. Het was maanden geleden dat ik nog zo goed had geslapen.

Harry POV
Samen met Liam heb ik heel de nacht in de nachtclub van Londen gezeten. Daar heb ik een meisje leren kennen. Ik had zodanig veel gedronken dat ik mat haar in bed ben beland. Hoe moest ik dat Esmee nu vertellen. Ik kon het niet verzwijgen in moet gewoon eerlijk tegen haar zijn. Dat verdiend ze na alles wat ze heeft meegemaakt dit jaar. Ik gun haar al het geluk van de wereld. Wat een slecht vriendje ben ik toch geweest. Vanavond zou ik het haar vertellen......


Hope you like it.
Heb er 2 dagen aan geschreven om te zorgen dat het toch een beetje goed is.
Klein 16+ maar ik heb meer werk gemaakt van de verhaallijn.
Laat me weten wat jullie ervan denken.
Lot of love and kisses 1Dilyforever
xxxxxxxxxxx

Reageer (1)

  • Kjaensen

    Oh hij is echt leuk! Mag ik er misschien een vervolg op? Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen