Foto bij Choice 224

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (77)

  • SadCalum

    Das niet bepaald fijn :(..
    Arme loubear en juul...
    Wat nu..
    Gaan ze nu een mini lou en een mini juul adopteren hihi :D
    Me likes that.. snel verder...

    1 decennium geleden
  • Thread

    fuck.

    1 decennium geleden
  • Nustice

    AAAAH NEE! So not fair! Als iemand dit nieuws niet verdiend is Juliet het wel.. (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • batbucks

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dit kan niet ze moeten schattige kindjes krijgen :( :( :( :( door jou schuld ga ik nu 3 maanden huilen (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • s1Dlouisljxx

    ds kei erg !!!!!! omg das mega erg voor juliet en lou :o !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen