Foto bij - 0.0

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de abo's.
Ik hoop dat jullie het stukje leuk vinden, want ik heb het verschillende keren herschreven.
Ik schrijf minimaal 1x in de week, dus het kan zo zijn dat jullie er zondag weer een krijgen. Mocht ik een keer in een hele goede bui zijn dan krijgen jullie er misschien 3 in de week.
Als jullie tips hebben dan kun je die altijd zeggen, want ik kan daar alleen maar van leren.
x.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Stage

    'It is so boring here without Jared, Eve and you. My first day at work starts tomorrow, even though it is summer. It's all my parents fault, if they didn't plan this whole thing, I would be on holiday with you.'
    'You're pathetic'
    It is amazing, especially the boys.'
    'I need to go. Hot boy is walking by.'

    Iig zou ik meer dingen zoals "it is > it's", "you are > you're", "I am > I'm", "You would > You'd" "it is not > it isn't" en "we are > we're" etc., verder kan je proberen iets meer spreektaal, zoals bij die laatste zou je het best eigenlijk ook de "is" weg moeten laten.


    Luv it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen