Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Desipayne

    Arme Harry (huil)

    9 jaar geleden
  • Somewhere_

    Weetje. Ik heb net je hele verhaal gelezen.
    Je schrijfstijl is erg speciaal, anders dan de meeste. Ik vind je schrijfstijl erg mooi.
    Dit verhaal was ook erg mooi, ik ben ook heel blij dat je het verhaal niet hebt laten eindigen met een zin zoals "Ik hou van je"
    Ik snap ook niet waarom je zo weinig reacties hebt. Ik. Snap. Het. Niet. Dit verhaal zou zoveel meer kudo's en reacties moeten krijgen! Gelukkig heb je ondanks het gewoon oneerlijke aantal reacties dit verhaal toch afgemaakt.
    Toen ik je story zag twijfelde ik of ik hem zou gaan lezen, want ik had al zo'n vermoeden dat er iemand zou sterven,
    ik ben heel blij dat ik hem heb gelezen.
    Wat ik ook nog wou zeggen is dat je gedachtes erg mooi kan omschrijven.
    Ik weet niet of je nog iets hebt aan deze late late reactie, maar ja.

    X

    Oh ja, als je weer aan een nieuwe story gaat beginnen, laat het me dan weten!<

    9 jaar geleden
  • oliverxsykes

    omg deze story was echt gewoon zo goed, ik vind het wel zielig voor Harry...
    ik ga nu snel al je andere story's lezen xxx

    1 decennium geleden
  • HopeFlies

    Ik heb het in een keer uitgelezen en LOUIS is dood... Ocharme Harry ;'( maar zo mooi verhaal ik zal zeker ook eens je andere story's bekijken!(Y) echt mooi(flower)

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    Waaaaarom?! Waarom kon Louis niet blijven leven?! Xx maar het blijft super!! I love this!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen