Ik heb een drukke week achter de rug en ik heb vakantie!
Gister heb ik mijn favo voetbalclub na twee jaar weer gezien en dat is een ongelooflijk gevoel.
En ik heb vervelend nieuws, voor dit verhaal ga ik minder schrijven. ik heb hier een aardige voorraad, dus daar hoeven jullie niet bang voor te zijn, maar het verhaal waar ik al even mee bezig ben samen met een co-auteur komt waarschijnlijk vandaag of anders deze week online. Het is een voetbal verhaal over Viktor Fischer en Gregory van der Wiel.
Ik wist niet dat die al zo snel online zou komen en dat spijt me, want ik vind het echt vervelend dat ik pas ben begonnen en nu dit al moet meedelen. Ik heb nog 13 hoofdstukjes in voorraad, maar bij de volgende laat mn inspiratie het ook al afweten...
Het spijt me echt heel erg en ik probeer ook zoveel mogelijk te schrijven!!
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Stage

    'Welcome, this is your first day here isn't it?'
    'You're right, I'm new here.'
    ''This is the canteen, where we eat during lunch break.'
    'This is the information desk, where people canask you questions. Over there is the souvenirshop and at last, Rightthere is a desk where tourists can buy tickets for sights and tours,or hire bikes,'
    Naomi runs the souvenirshop and you can sell the tickets, is it ok with you to work each Monday, Wednesday, Friday and Saturday from eight till six? For the other days we already have someone.
    Well I really wanted
    I met my husband because of this job
    because I think I'mmeant to work here, but now I really have to get back to work, otherwise I'll get fired.'


    sorry voor het verbeteren, verwijder ze gerust, maar ik denk dat het verhaal veel leuker is als het engels klopt

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    i like (:
    abo
    verder!

    1 decennium geleden
  • ElenaHoran

    Verder !

    xx

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen