De rollen,
Froukje : vriendin rein.
Fien: vriendin Daan.
Noortje vriendin ni,s
En Jessie vriendin Owen

X, de rest zien jullie nog wel. Nog iemand een rol?

Ik ben wakker, maar ik lig toch nog in m'n bed, ik denk aan hoe mooi het is wat ik meemaak. Rein mijn vriendje, Daan nils em Owen, mijn beste vrienden. En ik denk aan de verhuizing, die doet me niks op dit moment. Er gebeurt zo veel moois, dat ik dat niet eens meer zo erg vind.
Ik doe mijn ogen open en kijk recht in het lieve gezichtje van Rein, hij is ook zo knap eh. Ik ben zo blij dat hij me vriendje is. Ik hou van hem. Ik zie dat zijn ogen open gaan, goedemorgen lieve Rein. Rein:'goedemorgen allerliefste Froukje!' Zegt ie met een slaperige stem. Heb je lekker geslapen schatje? Vraag ik. Waarop hij antwoord, ik heb nog nooit zo lekker geslapen, komt door jou. Als ik bij jou ben is het altijd goed' ik bloos. Zullen we naar beneden gaan? Vraag ik dan? Tuurlijk.
Ik blijf lekker in m'n mooie sportbroek, en hemdje, wacht even zeg ik. Ik loop naar de badkamer en doe mijn haar in een goede knot. Ik loop terug, Rein:' je bent het mooiste meisje op de wereld!' En jij de alllllllerknapste jongen op de wereld. Hij geeft mee een kusje, en we lopen naar beneden. Iedereen zit al te ontbijten. Hey zeg ik. En ik krijg van af alle kanten een goeden,ogen te horen. Ik lach en ga aan tafel zitten. Wa gaan we vandaag doen? Vraag ik? De jongens kijken me aan. Misschien kunnen we naar De Efteling? Haha. Iedereen stemt in. Oké, we gaan naar de Efteling. Dan gaan we dadelijk gelijk. Zeg ik. Anders heb je zo weinig tijd.
Is goed. Iedereen rent naar boven, ik ga als eerst n de douche!! Roept Nils. Ho wacht eens even mannetje, k ga eerst. Zeg ik. Ik en nils staan te vechten voor de badkamerdeur. Dan komt rein aan lopen, ik zeg lieve Rein, kun je even tegen Nils zeggen dat ik eerst in de douche mag? Rein:' Nils, laat Froukje eerst douchen, Dames gaan voor en het is haar huis! Oké oké zeg nils, jij mag wel. Yeah, ik bedank hem. Trouwens ik heb voor jullie ook wat meiden geregeld dat is wel zo leuk ofniett? Jeej! Roept nils. Nadat iedereen gedoucht heeft, zitten we nog even beneden. Ik start whatsapp op. En ga in de groeps chat. Met Fien Noortje en Jessie en mirte.

Het gesprek,
Froukje: Hey poepies, gaan jullie vandaag mee naar De Efteling met Mainstreet?
Fien: ja!!, omg hoezo ken jij mainstreet is dit een grap?!
Froukje: nee geen grap maar gaan jullie mee?
Fien: ja natuurlijk ga ik mee. En btw , is Daan single want straks niet meer. Hahha
Noortje: ik ga sws mee, en blijf allemaal van Nils af eh.
Froukje: jullie doen maar maar rein is van my, we hebben.
Jessie: ik ga ook mee. En Ahw wat cute, Froukje van duivenboden? KLINKT GOED!!!!
Froukje: IDD, we zijn over een kwartier bij jullie, tot zo xxx
Fien: doei schatje x
Jessie: doeiiiixxxxx
Noortje: doei lieffie x

Ik sluit whatsapp af, en zeg tegen de boys. Dat ik wat chicks heb geregeld voor ze. En rein antwoorden, voor mij hoef je geen chick. Ik heb al het allerleukste meisje dat er bestaat. Ik weet niet waarom, maar ik voelde me zo blij, dat ik hem een kus gaf. En een dikke knuffel gaf. Jongens we moeten gaan. De limo staat voor de deur. Te wachten op ons. Okeey dan Lets go! We gingen in de limo zitten, en we gingen eerst naar Fien,ik stapte uit, en trok Daan mee, deze is voor jou zei ik, en ik gaf hem een knip oog. Ik belde aan, en Fien deed de deur open, zoals gewoonlijk gaf ze me een knuffel. En Daan stond daar hij zei niks , en staarde haar aan. Ik gaf Hem een klap tegen z'n kop aan. DAAN? HALLO? Toen gingen we naar de limo. En stapten in, we haalde de rest op, en voor dat we het wisten waren we erall, Noortje:' omg deze dag is n al de beste dag van m'n leven.' We liepen naar de ingang en betaalde de kaartjes, toen waren we binnen...

Reageer (1)

  • ginadam

    Leuk!!! ik wil wel een rol heet Gina xx snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen