Lieve lezers, ik en Tess houden van jullie! We hopen dat jullie het verhaal een beetje leuk vinden! Heel veel liefs'x Froukje.

Rein laat me los! Schreeuw ik. ' nog nie eens misschien' antwoor hij. Rein geloof me, dit is het beste. ' zelfmoord is nooit de oplossing' zeg hij dan. Geloof me, deze keer wel. Antwoord ik hem door mijn tranen heen. NEE! schreeuwd hij. Ik wil je niet kwijt, je bent alles voor me, ik hou van je. Laat me niet alleen. Zegt hij. Ik kijk hem aan in zijn mooie Ogen. Nou pas zie ik dat hij aan het huilen is. Rein?... ' ja antwoord hij snikkend.' ik hou van je. Zeg ik. Hij laat me los, ik ook van jou' zegt 'ie. Dit is mijn kans denk ik hij heeft me los gelaten. Snel sta ik op. NEE FROUKJE STOP! ik draai me om. Die stem is te bekend. Ik zie daar Tess staan. Tess is mijn beste vriendin al sinds dat ik een baby was. Ze weet alles over mij, en anders om. Ik een naar haar toe. Oh Tess snik ik. Ik houd van je. Zeg ik. Meisje doe dit niet. Rein snapt er niks van. Je moet het hem vertellen. Zegt ze. Ik kan het niet, hij wil me dan vast niet meer. Antwoord ik. Je kan er een einde aan maken en iedereen kwijt zijn. En dus ook Rein, of je zegt het, en heb je kans dat 'ie gewoon bij je blijft. Zegt Tess dan. Lieve Tess, bedankt dat je bent gekomen, zonder jou was ik er niet meer. Zeg ik helemaal huilend. Ik ben er voor je meisje. Zegt ze. Froukje? Hoor ik zacht achter me. Ik draai me om, en kijk recht in de betraande ogen van rein. Ik moet met je praten zeg ik. Kom zegt hij we gaan naar mijn huis. Ik bedank tes nog even, en ga dan met rein mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen