Foto bij Hoofdstuk 8 POV Harry Styles

beloofd is beloofd: Het is 3 dagen later en hier is het volgende stukje :)

Na onze lachbui hadden we nog lange tijd gepraat over onze levens en andere random dingen. We konden het duidelijk goed met elkaar vinden. Ik kwam ook meer te weten over hun persoonlijkheden. Zo was Zayn de meest stille van de groep (wat nog steeds niet echt stil te noemen valt), Liam de meest serieuze, Niall een echte vreetzak want die had écht elke 5 minuten honger en Louis maakte bijna overal een grapje van. Ondanks dat hun persoonlijkheden zoveel van elkaar verschilden waren ze toch beste vrienden geworden. “we zien elkaar als broers” had Niall gezegd. Gelukkig hadden ze niet meer naar mijn geschokte reactie gevraagd. Misschien moet ik het toch maar een keer zeggen, maar daar pijnig ik mijzelf later wel over als ik alleen ben. Ik kijk op mijn telefoon en kijk met grote ogen naar het scherm. “Wow het is al 1.30” zeg ik verbaasd. De andere kijken vervolgens ook even naar de tijd om zeker te weten dat het geen grapje van mij is. “je hebt gelijk. Wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is” zegt Louis. Waarop iedereen een instemmend geluidje maakt. “moet je morgen nog wat doen of heb je afspraken?” vroeg Liam aan mij. Ik schudde vrijwel meteen mijn hoofd. “niet echt moeten jullie nog ergens heen ofzo anders ga ik wel hoor dan-“ Zayn valt me in de rede. “volgens mij hebben we voorlopig helemaal niks op de planning staan of wel dan, Liam?” ik kijk even vragend naar Liam. “dat weet je zelf toch wel we hebben niet voor niks een break genomen” antwoordt hij. Ik knik begrijpelijk dat ze geen afspraken hebben is dus duidelijk. Maar- wacht eens even een break genomen?! “waarom hebben jullie dan een break genomen?” vraag ik hardop. Kennelijk heb ik een moeilijk punt aangesneden want geen van hen weet even zo snel wat te zeggen. Louis bedenkt zich kennelijk wat. “ik had je toch verteld wat er bij de X-factor is gebeurd?” vraagt hij aan mij. Ik knik bevestigend. “nou daar ging het toch mis omdat wij een 5de stem misten?” vervolgde Louis. Nu hij het zegt.. dat had hij inderdaad gezegd dat ze een 5de stem in de band missen. “dus jullie nemen een break omdat jullie op zoek zijn naar een 5de stem om de band mee aan te vullen?” vraag ik. 4 hoofden beginnen tegelijk te knikken wat een komisch aanzicht geeft waardoor ik moet glimlachen. “en hoe willen jullie die ‘5de‘stem dan gaan vinden.” Liam haalt zijn schouders op “nog geen idee lopen er vanzelf wel tegenaan hopelijk en anders is het lot kennelijk anders geweest en is het niet de bedoeling dat we in een band zitten…”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen