Foto bij 002.

Chloe Morris

River tikt me aan en ik draai me naar haar om. 'Dit is je kans Chloe. Kan je eindelijk laten zien hoe goed je bent.' zegt ze met een glimlach. Ik schud mijn hoofd. 'Je weet dat Jenna beter is Riv.' River begint te lachen waardoor gelijk alle ogen weer op ons zijn gericht. Ik hou mijn hand voor mijn gezicht en kijk opzij om haar een boze blik te geven. 'Is er iets grappigs mevrouw. Hall?' vraagt mevrouw. Adams boos. River glimlacht. 'Ja, Chloe hier maakte een grappige opmerking.' 'Als ik jullie nog één keer hoor stuur ik jullie weg. Begrepen?' River en ik knikken allebei terwijl we weer grinniken. Ik zag dat de blonde jongen even glimlachte maar die verdween al snel weer toen ik zijn richting op keek. 'Ik zweer je, die vrouw hé.' zegt River lachend als we eenmaal de zaal uit zijn. Ik schud mijn hoofd en stop mijn handen in m'n zakken. 'Je had niet zo hard moeten lachen Riv. Het was totaal niet grappig.' River grinnikt. 'Als jij denkt dat Jenna beter is dan jou moet je wel heel gek zijn schat.' Ik zucht. 'Chloe, je bent echt de beste zangeres van heel de school. Geloof mij nou maar.' Ik lach. 'Dankje Riv. Ik heb je gemist.' zeg ik terwijl ik haar in een knuffel trek. 'Ik jou ook babe. Dit jaar word helemaal te gek.' 'Awh, wat schattig. Heb je lekker gelopen vanochtend Chloe?' hoor ik een stem achter me zeggen. Ik laat River los en draai me om. 'Ja, het was heerlijk zo op de vroege morgen.' zeg ik terwijl ik m'n armen kruis. Jenna lacht. 'Het spijt me.... Oh nee wacht, het spijt me niet. Ik bied mijn excuses niet aan, aan mensen die lager staan op de sociale ladder.' Jenna haar vriendinnen lachen. 'De sociale ladder?' Ik lach. 'Oh god Jenna. Groei op.' Ze kijkt me boos aan maar haar blik veranderd al snel als ze achter me kijkt. 'Niall.' schreeuwt ze met een glimlach. Ik draai m'n hoofd om naar achter en zie de blonde jongen verschrikt opkijken. Hij krijg een rare glimlach op zijn gezicht als hij Jenna ziet. 'Hey Jenna.' zegt hij. Jenna vliegt hem om zijn nek en drukt een kus op zijn wang. Ik zie dat hij zijn ogen rolt en haar van zich af probeert te duwen. Jenna gaat een stukje naar achter en kijkt hem van onder haar wimpers aan. Ik rol mijn ogen en draai me om naar River. Ze begrijpt meteen wat ik bedoel en samen lopen we richting onze spullen. Als we het hoekje omlopen en ik me nog even omdraai zie ik dat Niall zijn ogen niet op Jenna heeft gericht maar op mij. Het lijkt net alsof hij knipoogt maar voor dat ik het zeker kan zien heeft hij zijn aandacht alweer op Jenna gericht en ben ik samen met River het hoekje om gelopen.

'Ik moet wel toegeven dat ze alle vijf best wel sexy zijn.' zegt River terwijl ze haar spullen op haar bed gooit. Ik doe hetzelfde en lach. 'Daar heb je een punt.' Ik haal mijn elastiekje uit mijn haar en schud het door elkaar. 'Vergeet niet de Riff-off vanavond.' Ik kreun. 'Ohja, dat ook nog.' River stoot me aan. 'Nou kom op Chloe, denk aan de drank erna.' Ik rol mijn ogen maar lach toch. 'Alcoholist.' River lacht waarna ze een setje kleding uit haar koffer pakt en de badkamer in loopt. De deur gaat met een knal dicht waarna ik me op m'n bed laat ploffen. Ik leg m'n koffer naast me en besluit om ook maar alvast een setje kleding uit te zoeken voor vanavond. Het gezang mag van mij wel overgeslagen worden maar het feest daarna heb ik wel zin in.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen