Samen met Rein was het nog heel leuk in het ziekenhuis, ik had nog steeds veel pijn, maar daar liet ik niks van merken. Ik wil naar huis toe, en dat mag. Dan ga ik niet zeggen dat ik pijn heb ander moet ik alsnog in dit klote ziekenhuis blijven. Rein? Zeg ik. Wat is er liefste ? Antwoord hij. Ik heb eigenlijk nog steeds best pijn. Rein:' schatje geloof me het komt goed, we nu zomervakantie. Ik zal voor je zorgen zolang als het nodig is.' dankjewell lieve rein, ik hou van je! Zeg ik blij. Ik meer van jou antwoord hij. Dan gaat de deur open , en lopen Daan , Nils en Owen naar binnen.
Kom zeggen ze je mag naar huis.
Gelijk krijg Ik de meest grote lach op mn gezicht. Dan komt de dokter binnen, je moet de komende tijd nog wel met krukken lopen. Je hebt een harde klap op je hoofd gehad, en je kan nog wat slapjes worden. Deze dienen als steun. Oké antwoord ik. Niet erg, ik houd van krukken. Ik wou altijd al eens met krukken lopen! Zeg ik. In dat geval heb je geluk vandaag. Zegger dokter. En iedereen begon te lachen. Jongens zeg ik. Ja antwoorden ze allemaal. Zullen we nu gaan? Vraag ik. Ja come in Lets go! Roept rein! Haha lieve rei. Wat ben je enthousiast. Zeg ik. Ik ben gewoon zo blij dat je naar huis mag, ik heb je zo gemist. Zegt hij, en hij geeft me een kus. Ik hou van je zeg ik. Maar ik altijd meer van jou mijn knappe meisje. Zegt hij terug. Ik bloosde, maar pakte toen maar m'n krukken. We liepen naar de auto en gingen opweg naar huis. Toen we er waren geloofde ik mijn ogen niet!...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen