Foto bij 003.

Chloe Morris

Een half uur later lopen River en ik richting het buiten plein. Ik heb m'n haar naar beneden, een zwart leren jasje aan en een gescheurde spijkerbroek met witte converse. Voor dat we bij het plein aankomen hoor ik de muziek al dreunen en meteen heb ik er weer zin in. De geur van alcohol dringt mijn neus binnen en ik kijk toe hoe River al smachtend toe kijkt. Ze schreeuwt het uit als we er zijn en rent richting de bier tap. Ze houdt een bekertje op om te vragen of ik ook wil maar ik schud mijn hoofd. Dalijk misschien. River slaat een hele beker naar achter om hem vervolgens nog een keer te vullen. Ik lach terwijl ik mijn hoofd schud. 'Jongens en meisjes.' hoor ik ineens iemand schreeuwen door een megafoon. Iedereen gaat aan de kant om vervolgens een kring te creëren. Dennis gaat in het midden staan en haalt zijn handen omhoog waardoor iedereen begint te juichen. Ik juich mee en lach als ik River ook mee zie juichen als één of andere malloot. 'Welkom bij de Riff-off van een gloed nieuw jaar.' Weer juicht iedereen. 'Zijn jullie er klaar voor?' Mijn ogen dwalen af door de zaal en ik zie de jongens van One Direction staan. Ik kan van een afstand zien dat ze al wat op hebben. Ik lach als ik zie hoe de blonde jongen een beker bier achterover giet. 'Draai het wiel maar Mark.' Mijn ogen gaan naar het viel aan het einde van de kring. Mark staat ernaast en geeft er een harde draai aan. Het wiel spint als een gek terwijl de leerlingen tromgeroffel na doen. Als het wiel stopt begint iedereen te juichen. 'Ladies of the 80's. Ga je gang kids.' Een groep met jongens komt naar voren en begint te zingen waarna een groep met hippies 'Like a virgin' begint te zingen. Mijn ogen drijven naar Jenna die met haar vriendinnen wat aan het overleggen is. Ik zie hoe ze opstaat en naar het midden loopt. Ze begint met zingen en iedereen juicht. Ze word al snel onderbroken door een hippie die er erg stoned uitziet. Jenna deinst achteruit en krijgt een frons op haar gezicht. Ik lach bij het zien van dit meisje. 'Dit zijn de gevolgen van een joint kids.' zegt Dennis die ertussen komt. 'Jullie zijn-' 'Off.' schreeuwt iedereen. Iedereen begint weer te juichen en Mark draait opnieuw aan het rad. 'Songs about sex.' schreeuwt Dennis als hij op dit vakje komt. Een meisje dat ik herken van het vorige school jaar stapt naar voren en begint 'S&M' te zingen. Iedereen zingt mee maar al snel word zij weer onderbroken door een andere jongen. 'Sex baby, let's talk about you and me.' Een ander meisje onderbreekt hem weer en in mijn ooghoek zie ik hoe Niall deze kant op komt lopen. Hij word gevolgd door de andere vier jongens. Ik kijk toe hoe hij begint te zingen. 'And I guess it's just the woman in you. That brings out the man in me. I know I can't help myself. You're all in the world to me.' Zijn stem is geweldig en als ik naar mijn arm kijk zie ik dat ik kippenvel heb. River tikt me aan en ik kijk toe hoe ze naar het midden loopt en Niall onderbreekt. 'It's going down, fade to Blackstreet. The homies got RB, collab' creations.' Iedereen is stil omdat niemand een idee heeft hoe deze rap gaat. Het was altijd het liedje van ons samen. Als ze haar rap af heeft gemaakt kijkt ze naar het groepje meisjes achter haar die allemaal hun schouders ophalen. Ze krijgt een frons op haar gezicht en kijkt dan mijn richting op. 'Kom op.' zie ik haar mompelen. Ik schud mijn hoofd en kijk even de zaal rond. Ik kijk recht in het gezicht van Jenna die me met een arrogante blik aankijkt. Ik neem een diepe zucht en besluit dan toch om te gaan zingen.

Reageer (3)

  • Ashtonswife

    Aaah nu weet ik het Pitch Pefect i love that movie ! Hihi xxx

    1 decennium geleden
  • meftmendes

    Jaa hihi, geweldige film!

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Pitch perfect haha ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen