Foto bij 004.

Chloe Morris

'Shorty get down, good Lord. Baby got 'em up open all over town. Strictly biz, she don't play around. Cover much ground, got game by the pound.' River kijkt me aan met een glimlach en begint dan mee te zingen. Ik kijk naar Niall die met een glimlach naar me staat te kijken. Heel het plein begint mee te doen en als snel klinkt het geweldig. 'Wajouw.' sluit ik het liedje mee af. Het hele plein juicht en even krijg ik een glimlach op mijn gezicht die matched aan die van Niall. River tikt me aan en knipoogt. 'Heel goed dames. Maar het word dat jullie moesten gebruiken was It, niet It's. Dus jullie zijn-' 'Cut-Off.' Ik hoor Jenna erboven uitschreeuwen. Ik rol mijn ogen en draai me om naar River om te voorkomen dat ik naar haar toe ren en haar hoofd eraf sla. 'Kom op, ze is het niet waard.' River trekt me op de tribune en zegt dat ik moet blijven zitten terwijl zij een drankje haalt. Ik knik en frunnik wat aan m'n nagels. 'Hey, jij bent Chloe toch?' Als ik opkijk, kijk ik recht in de mooie blauwe ogen van de blonde jongen. Ik glimlach en knik. 'En jij bent Niall toch?' Hij glimlacht en knikt ook. Hij kijkt even om zich heen voordat hij naast me neer ploft. 'Sorry daarvoor, ik verstop me voor Jenna.' Ik lach. 'Ze is irritant hé?' Hij knikt. 'Ze is wel meer negatieve dingen.' Hij wrijft in z'n handen en glimlacht dan naar me. 'Je hebt een onwijs goede stem Chloe Morris.' Ik zucht maar glimlach dan toch. 'Dankje.' 'Je hoort het zelf niet hé?' Ik schud mijn hoofd. 'Dat komt nog wel. Dus wat doe jij hier op deze school?' vraagt hij terwijl hij zijn arm op de stoel rug legt. Ik haal mijn schouders op. 'Ik speel gitaar en schrijf liedjes. Ik ben best muzikaal denk ik. Ik wil graag mensen raken met mijn liedjes.' Zijn ogen beginnen te fonkelen. 'Je speelt gitaar?' Ik knik. 'Ja, jij ook?' Hij knikt en glimlacht. 'Laat je me ooit een liedje van je horen?' vraagt hij hoopvol. Ik schud mijn hoofd maar knik tegelijkertijd. 'Misschien. Heel misschien.' Hij glimlacht weer. 'Ik kijk er naar-' 'Oh Niall, daar ben je.' Ik hoor Niall zuchten als hij zich omdraait om Jenna aan te kijken. 'Hey Jenna.' Ze pakt zijn arm beet en trekt hem omhoog zodat hij naast haar staat. 'Hallo Chloe.' Ik geef haar een knikje. 'Sinds wanneer begroet jij mij?' vraag ik met opgerezen wenkbrauw. Ze trekt een beledigend gezicht. 'Sinds altijd kleine zus.' Niall haalt zijn wenkbrauwen op. 'Zus?' 'Ja, dat kan je niet zien hé. Er kan er maar één de knapste zijn.' Ik probeer een lach te onderdrukken en ik zie dat Niall dat ook probeert waardoor ik toch in de lach schiet. 'Oh Jenna.' zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. Jenna kijkt me boos aan en draait haar hoofd dan om naar Niall. 'Kom op Nialler. Ik heb grootste plannen voor ons die veel leuker zijn dan dit feest.' 'Ik denk dat ik liever blijf.' zegt Niall met een halve glimlach. Jenna schud haar hoofd en laat dan haar hand over zijn borst glijden. 'Ik weet zeker dat je dit veel leuker vind.' Ze trekt hem aan zijn arm mee en ik kijk toe hoe ze hem mee naar de school trekt. Voordat ze het plein af zijn zie ik dat Niall zijn hoofd nog even omdraait en het woord 'help' mompelt terwijl hij een raar gezicht trekt. Ik lach en schud mijn hoofd. Hij is leuk.

Reageer (5)

  • NutellaChoco

    Is dit geinspireerd door pitch perfect ? ;p

    1 decennium geleden
  • skipAbeat

    Als die jenna zo zij van " hey zus " had ik echt gezegd : " hey broer" LOL

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • NutellaChoco

    Ga snel verder ajb ;)

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Oh god Jenna.... HAHAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen