Foto bij 008.

Een paar uur later zijn we uitgegeten en lopen we samen door Parijs. Mijn arm heb ik op zijn heup geslagen en zijn arm ligt om mijn schouders. Ik zie dat een paar mannen met camera's achter ons lopen maar daar besteden we verder geen aandacht aan. We gaan winkel in en winkel uit. Harry wilt altijd van alles voor me kopen maar dat laat ik hem nooit doen. De fans zeggen altijd al dat ik hem gebruik voor geld en ik wil de roddels niet versterken. Het is natuurlijk helemaal niet waar. We lopen een terras op waar we gaan zitten. Harry pakt meteen de drank kaart uit de houder. 'What do you wan't?' vraagt hij als hij uitgekeken is en de kaart weer op tafel legt. 'Just a bitter lemon. I don't feel like wine today.' Harry lacht. 'You're in the country of wine and you don't even take wine. I'm impressed.' Ik lach ook en schud mijn hoofd. De serveerster komt al snel en neemt onze bestelling op. 'A bitter lemon and a beer s'il vous plaît.' Ik glimlach als ik hem weer frans hoor praten. Het is best sexy. De serveerster knikt, schrijft het op en loopt dan snel weer weg. Harry reikt zijn hand uit over de tafel en pakt mijn hand beet. Terwijl hij er met zijn duim overheen gaat krijg ik de kriebels. 'My mom asked me to invite you and your family to her wedding.' zegt hij met een glimlach. Ik krijg een zelfde glimlach op mijn gezicht. 'I would love to come. I hope my mom doesn't have to work that weekend.' Harry knikt en gaat weer naar achter zitten waardoor hij mijn hand loslaat. 'How's your mom?' Ik vouw mijn handen in elkaar en glimlach weer. 'She's great. She's going to get married in October.' Harry's ogen worden groot en hij glimlacht weer. 'Really? He finally asked her huh?' Ik lach. 'Yeah he did.' De serveerster komt terug met onze drankjes en zet ze neer. 'Merci.' zeggen we allebei tegelijk. We kijken elkaar aan en schieten in de lach. De serveerster kijkt ons een beetje raar aan en legt dan een briefje voor Harry neer. 'Can you please sign your autograph on the paper for me?' vraagt ze hoopvol. Harry gaat wat rechter zitten en kijkt haar aan. 'Yeah sure.' zegt hij met een glimlach. Hij is een beetje opgezet. 'You got a pen for me?' De serveerster knikt en haalt een pen uit haar zak. Ze geeft hem de pen en hij zet zijn handtekening waarna hij vervolgens nog even met haar op de foto gaat. Ze glimlacht nog even voordat ze weer wegloopt. De hele tijd dat we aan het praten zijn zie ik dat de serveerster onze richting opkijkt en ons in de gaten houd. Toen ze ons stokbrood kwam brengen zag ik zelfs dat ze even snel een foto van ons maakte. Ik schud mijn hoofd als ze weer weg loop en ik zie dat Harry een beetje geirriteerd kijkt. 'What's wrong babe?' vraag ik. Hij haalt zijn schouders op en likt even over zijn lippen. 'I just want some privacy when we're out together but there are fans and paps everywhere. I love the fans, I really do but you know what I mean right.' Hij kijkt even achter me en als ik zijn blik volg zie ik dat er net een man met een camera de hoek om verdwijnt. Ik pak zijn hand beet over de tafel en glimlach naar hem. 'I don't mind okay, as long as I can be with you.' Hij knikt en glimlacht. 'True that.'

Reageer (3)

  • Efflorescence

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt verhalen lees over One Direction, maar deze story trok mijn aandacht wel. Leuk bedacht (: Ik ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk. x

    1 decennium geleden
  • Sacrificee

    Ahw cute !

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Aw! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen