Foto bij 009.

'Wake up babe.' hoor ik iemand zeggen. Kreunend draai ik me om en kijk ik recht in twee mooie groene ogen. Harry glimlacht naar me en wrijft met zijn duim over mijn wang. 'We're here.' Langzaam ga ik zitten en haal ik mijn handen door m'n haar. 'What time is it?' vraag ik zacht. Harry kijkt op zijn telefoon en stopt hem dan weer in zijn zak. 'It's 12 a.m.' Ik kreun en laat me weer op het bed vallen. Harry grinnikt en gaat op het kleine maar comfortabele bed zitten. 'I know this bus sleeps well but a hotelbed will be much better don't you think?' zegt hij lachend. Ik knik en ga weer zitten. 'Where's here?' vraag ik, doelend op zijn vorige zin. 'We're in The Hague.' zegt hij. 'Come on.' Hij helpt me uit bed en pakt mijn koffer van onder het bed vandaan. Met zijn vrije hand pakt hij mijn hand beet en trekt hij me naar buiten. Paul pakt mijn koffer aan en samen lopen we het hotel binnen. De receptioniste begroet ons vriendelijk en ik ben benieuwd hoe ik er op dit moment uitzie. 'Goede avond.' zeg ik wat slaperig. Ze kijkt me raar aan als ze merkt dat ik Nederlands tegen haar praat. 'Oh, gelukkig nog iemand die Nederlands praat.' zegt ze met een lach. Ik glimlach naar haar en volg Harry dan de trap op. 'I hate it when you talk Dutch.' zegt hij lachend. 'I never know what you say.' Ik grinnik en volg hem onze kamer binnen. 'Sorry, but we're in the Netherlands remember.' Hij grinnikt en knikt. 'True. True.' Ik loop meteen naar het bed toe en ga onder de zachte dekens liggen. Ik voel de dekens aan de andere kant van het bed bewegen waarna ik een warme adem in mijn nek voel. Ik draai me om en ga met mijn hoofd op Harry's borst liggen. 'Go back to sleep.' mompelt hij en voor ik het weet ben ik alweer weg.

De volgende ochtend ben ik eerder wakker dan Harry wat normaal nooit voorkomt. Langzaam wring ik me uit zijn armen en kruip ik het bed uit. Ik pak een handdoek uit de kast en loop de badkamer in waar ik een warme ochtend douche neem. Als ik de douche uitkom doe ik een handdoek om mijn haar en eentje om mijn middel. Als ik terug de kamer inloop zie ik dat Harry op het bed zit en zijn telefoon in zijn handen heeft. Hij kijkt op en geeft me een glimlach. Zijn ogen glijden over mijn lichaam en ik voel dat ik begin te blozen. Harry krijgt een nog grote glimlach op zijn gezicht en stapt van het bed af waarna hij naar me toe loopt. Hij vouwt zijn handen om mijn middel heen en trekt me dichter naar hem toe. 'Did anyone ever tell you- you have sexy legs?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'No.' 'Well now someone did.' Hij geef me een zoen en beweegt zijn handen over mijn lichaam. Ik lach tegen zijn lippen aan en haal zijn handen van mijn middel af waarna ik hem nog een snelle kus op zijn mond geef. 'We need to get ready.' Ik loop langs hem heen en rits mijn koffer open. Ik pak er een setje kleding uit en loop langs hem heen terug naar de badkamer. Voordat ik de deur dichtdoe geef ik hem nog een knipoog en zie ik hoe hij me met een pruillip aankijkt.

Reageer (7)

  • sureido

    Waarom ben je hier gestopt =(

    1 decennium geleden
  • BlueDream

    geweldig snel veder

    1 decennium geleden
  • Efflorescence

    Aw schattig hoor! She's a lucky girl. Can't wait to read more. x

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    Haha lieve Hazza

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen