Foto bij The club part 1

Zodra we bij de club aankwamen liep Ashley onmiddellijk op Emma af en begon haar hevig te knuffelen zo ken ik haar. Ashley was altijd al het meest aanhankelijke meisje dat ik ooit gekend heb. Eenmaal Emma uit haar stevige knuffel was kunnen ontsnappen stapte ze op me af. "Happy birthday!" riep ze voor bijna heel da straat waardoor vele voorbijgangers ons met rare blikken aankeken maar uiteindelijk toch doorliepen. "Niet zo luid Emma echt niet iedereen hoeft te weten dat ik jarig ben hoor." zei ik licht geirriteerd. Zowel Ashley als Emma keken me met een glimlach aan. Beiden wisten ze dat ik het niet zo leuk vond als ze voor heel de straat iets riepen over mij. Toch bleven ze het doen om me te plagen. Ik keek hen met een nep boze blik aan. "Megan we weten dat je niet echt boos bent!" riepen ze terug samen. Niet veel later begonnen we alle drie hard te lachen. En daar waren de blikken van de voorbijgangers weer. Ik besloot nu van me er niks van aan te trekken. Als het hen niet aanstond dat ze dan maar direct doorliepen of ons negeerden. "Ben je klaar om te gaan?" vroeg Ashley terwijl ze haar hand naar me uitstak, die ik zonder twijfelen aanpakten. Mijn vrije hand stak ik uit naar Emma die niet veel later mijn hand aanpakte. Hand in hand met mijn twee beste vriendinnen liep ik voor de eerste keer na de dood van mijn vader terug een club binnen. Verbaast keek ik de club rond sinds de laatste keer dat ik hier was was er veel veranderd. Een volledig nieuw interieur eigenlijk andere barkrukken, een grotere muziek installatie. In iedere hoek van de ruimte hing er nu ook een grote speaker. Door de boksen galmde luide muziek. "Kom we gaan dansen!" riep Ashley in mijn oor en voor ik kon antwoorden trok ze me al de dansvloer op. Emma die bleef zoals altijd liever aan de bar zitten rustig iets drinken. Feesten was nooit iets voor haar geweest ze was meer het kalme en rustige meisje met momenten. "Hye wil je met me dansen?" vroeg een blonde jongen aan Ashley. Ze keek me even aan en ik knikte goedkeurend. "Amuseer je Ash!" riep ik haar nog na terwijl ze al hand in hand met de jongen verder liep. "Jij ook Meg!" riep ze nog terug ik kon haar maar net nog verstaan. Daar was ik dan alleen op de dansvloer. Op Emma moest ik niet rekenen om te dansen want die zat ondertussen ook al gezellig met een jongen aan de bar te praten. Dus besloot ik dat ik maar alleen ging beginnen dansen. Het was ten slotte mijn verjaardag en ik moest me amuseren van mijn moeder. Je wordt maar één keer achttien zei ze gisteren nog tegen mij. Zonder erbij na te denken haalde ik mijn beste dans moves boven.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen