Foto bij Adventure six

Ineens 19 abo's! waaaaauw.
Ik moet hier toch echt xMusicBeatsX voor bedanken aan gezien ze me in de spotlight had gezet.
Ik zat echt met zo'n stomme grijns voor de computer. mijn hele gezicht was samen getrokken en mijn boven lip had ik opgeruld tegen mijn tanden aan gezet.
Het is waarschijnlijk maar goed dat jullie het niet kunnen zien...
Anyways, dit hoofdstuk vind ik niet super geweldig maar het hoofdstuk hier na wel!
Die ik activeer bij 25 abo's! : D
--
Uhg ik kan geen foto vinden van hoe het er daar uit ziet.
Het is tropisch.
Als je uit Delila's kamer kijkt zie je; een grasveldje, daarna heb je een klein dun weggetje - voor wandelaars - als je daar over bent gestoken kom je op een wit strand en het water is heel helder, aan de rechterkant is een haventje met kleine bootjes.
Als je naar het noorden kijkt zie je tropische bomen en heuvels wat er uitziet alsof je er veel avontuur kan beleven ; )

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Worship

    Goed geschreven!!! Snel verder, whoop :')

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Echt kei leuk!
    Je schrijfstijl wordt echt steeds beter!
    Snel verder!
    Anders kun je heet activeren bij het aantal reacties of kudo's,
    dan kunnen wij ook nog iets doen, snappie?

    anyways,

    LEUKE STORY

    1 decennium geleden
  • xLittleBirdx

    Haha.
    Ik vind Madison echt geweldig.
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen