Foto bij Feeling save

Hope you'll like it.!

tranen prikte achter me ogen die mogolen hadde me moeder vermoord voor mij ogen me vader was zo lam elke dag en misbruikte me toen ik weg was gelopen gebeurde alle narigheid pas echt. " nee ik heb me vader 2 en een half jaarr niet gesproken, en dat laat ik liever zo" "weet je ergens anders waar je heen kan?"
"nee maar ik zoek wel wat" ik pakte me pet en wou weggaan "bedankt voor alles" "waar ga je nu heen dan ?" "dat weet ik niet" "je mag wel hier blijven anders als je dat wilt?" vroeg simone vriendelijk "als dat geen probleem is graag" " nee hoor je moet alleen wel een bed delen met een van die jongens." "das geen probleem" k was blij dat ik daar weg was deze mensen ware echt aardig ik ging op de bank zitten naast bill " hoe oud ben je eigenlijk? "20 jullie?" "wij alle twee ook, we zijn tweeling 1 sept 20 geworden" "das toevallig ik ben op dezelfde dag geboren als jullie." ik lachten " wat is er nou eigenlijk gebeurt?" vroeg tom 2 en halfjaar terug hebben 2 gasten me moeder vermoord me vader begon heel veel te drinken en misbruikte me toen ik van huis weg liep kwam ik xandro tegen op het eerste gezicht was hij super aardig hij kocht zomaar dingen voor me tot na een paar maanden ik moest voor hem gaan werken als ik weigerde of iets deed wat hem niet aan stond of al deed ik helemaal niets gaf hij me een trap of een harde klap na enige tijd werdt het erger als ik wiegerde zou die me wel eens even bekladeren met een mes dit heeft die ook gedaan" ik trok me shirtje omhoog tot me shouderbladen bloot waren " hij heeft hoer in me rug gekrast toen ik verdoofd was ik moest met hele vieze ouwe mannen naar bed die me ook sloegen. Vanochtend kon ik even een frisse neus halen in de tuin maar de poortdeur is nooit op slot toen ik niet meer in de gaten werdt gehouden rende ik zo snel als me lichaam aan kon weg daarom klapte ik tegen jou op bill ik keek achterom om te kijken of ik niet werdt achtervolgd" "heftig" was het enige wat tom zei bill zat wit voor zich uit testaren "dat mensen dat kunnen doen, tom is een one-night-stander maar ik weet 100% zeker dat hijnooit een meisje pijn zal doen" de avond breekt aan ik heb gordon net ontmoet en is echt een hele aardige man bill had uitgelegt wie ik was, ik was even gaan douche.
toen ik beneden kwam was het eten net klaar " hmmm lekker spaghetti" ik heb al heel lang niet warm gegeten dus hier ga ik extra van genieten tom zat me een beetje aan te staren ik lachte flauw naar hem ik heb er nooit tegen gekunt als mensen naar me staren voelt het net alsof ze kunnen zien wat ik allemaal heb meegemaakt ik nam een hap en ik was even gedachteloos wat lekker warm en wat een lekkere smaak na een bordje zat ik meteen vol ik stond op en ging snel weer zitten " dat ging niet zo goed" "blijf maar even zitten" ja ik was ook niets anders van plan ik ging met me hoofd tussen me knieën zitten "waarom ga je zo zitten" vroeg tom verbaasd. "omdat ik dit wel vaker heb meestal gaat het daarna wel over maar soms gaat het fout." na ongveer 3 minutjes ging ik recht op zitten en dit keer ging het dus fout alles kreeg hele raren kleuren en toen sterre en zwart.

Tom PoV:
ik zat naar angel te kijken ze schrokte haar eten echt naar binnen ik vindt haar echt heel mooi maar ze is misbruikt en zo ketsbaar ik ben een player die als het kan iedere avond een ander heeft maar angel is echt bloedmooi als ze praat of naar me kijkt krijg ikeen vet raar gevoel.
snel at ik me brod leeg en zag in me ooghoeken dat angel op wou staan maar snel weer ging zitten "dat ging niet helemaal goed" "blijf aar zitten" me moeder keek bezorgt naar haar wat is me moeder toch ook lief. angel ging met der hoofd tussen der knieen zitten."waarom ga je zo zitten?" "omdat ik dit al vaker heb meestal gaat het daarna weer over maar het kan ook fout gaan." na ongeveer 4 minutjes zat ze recht op en het volgende moment ging echt heel snel ik zag haar knipperen met der ogen en vervolgens viel ze achter over van de stoel ( rug niet naar de rugleuning maar naar de zijkant) snel liep ik naar haar toe pakte der op en legde der neer op de bank ze voelde erg koud en dun aan heel dun. ik pakte een warme doek en legde die op der hoofd na 5 minuten kwam ze weer bij ik glimlachte ze lachte terug wat een Mooie Lach.!

Angel POV:
Het was laat in de avond k tom en bill waren nog een film aan het kijken op de kamer van tom waar ik dus voorlopig sliep het was een komedie en ik lag telkens dubbel de ene keer lachte ik op bill's schouder de andere keer op die van tom rond een uur of 12 was de film afgelopen ik lag naast tom in bed " ben je nou niet bang ?" " bang voor wat tom?" "bang dat die gast je zal vinden en dat je terug moet" ik dacht na wat als dat zou gebeuren een traan stroomde over me wang meerdere volgde als ik weer terug zou moeten naar die gladjakkers ...

Reageer (1)

  • Overcome

    I do like it a lot!
    Echt, geweldig gewoon. (:
    Gelukkig is Angel veilig? (A)
    Snel verder! :'D

    xxxxxx. LY!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen