Foto bij 285. Yasmin Evans

Because we like it ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Aelith

    ik vind tot nu toe nog altijd wiskunde het leukste omdat ik er niets voor moet doen maar wel goede resultaten heb
    en ik zou dat me broer ni aan doen want hij is sinds 19 mei 3 jaar dus nog veel te schattig en lief om dat mee te doen
    en ik denk dat het nogal normaal is dat je broer dat niet leuk vind of zit ik er naast

    1 decennium geleden
  • dineniel

    bij mij ook
    er staan 5 nieuwe PB maar zien kan ik ze niet

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    Dat met die pb's had ik gisteren ook, als je er nog steeds last van hebt, idd gewoon doen wat Leentje zegt, dan krijg je ze wel te zien. Maar vandaag doen ze het weer bij mij :Y)
    @InCase: wow, wtf, hoe kan je een 10,4 halen voor wiskunde??? O.o Maar ik denk dat mijn favoriete schoolvak toch aardrijkskunde is :Y)

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Mijn favo vak is geschiedenis want dat studeer ik in Utrecht haha (:
    Snel verder
    Xoxo

    1 decennium geleden
  • peervreter

    Fijn dat ik niet de enige ben die zo'n persoon kent ;)

    Mijn favo schoolvak is: Engels! Omdat ik het makkelijk vind en omdat onze lerares hilarisch is. Als je niet luistert of irritant bent komt ze je achterna met een soort haak en dreigt ze je hersenen via je neus uit je hoofd te halen, of ze zegt: 'I'm gonna kill you with a teaspoon.'. Ze heeft ook zo'n idioot knuffelhondje (Bobby) en als je Nederlands praat in de les krijg je Bobby. Aan het eind van de maand moet degene die Bobby heeft trakteren en onze lerares is verslaafd aan chocolade :p Ze is ook Belgisch en dat accent klinkt geniaal in het engels.
    Eén keer was ze echt lollig, een jongen was vreemd aan het doen en ze zei: 'Er zitten normale kinderen in de klas die ik aardig vind, dan heb je vreemde kinderen in de klas die ik aardig vind, dan een heeeele tijd niets, en dan hebt gij Ben.'
    Tot zover mijn vreemde Engels Lerares... (zal ik de volgende keer wat vertellen over mijn gestoorde wiskundeleraar?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen