Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • dd_hemmo_

    Kijk je over de streep? Als ze zeggen: cross the line if u ever thought of comitting suicide ir know someone who did. Naja daarna zeggen ze wat en eindigen met; but if u crossed for urself. Suicide is never the answer, we would miss u if u were gone, there are so many ppl who love u.
    Dus bij deze I love u, and I would miss u if u were gone. Dont commit suicide! Er zijn genoeg mensen die van je houden, ze realiseren het zich alleen nog niet. Ik hou van je! Stay Strong
    Xx

    1 decennium geleden
  • AfricanxGirl

    Als ik het kon zou ik je nu een dikke knuffel geven, dus bij deze. *Geeft een virtual hug*
    Sorry dat ik geen berichtje hebt geschreven, maar je moet echt niet dood gaan. Je bent bijzonder en er zijn zoveel mensen die je zullen missen! Je bent awesome!
    Als ik jou was zou ik het proberen aan mn moeder te vertellen. Desnoods via een briefje. Dat heb ik ook gedaan toen ik in de problemen zat! Als er iets is kan je me altijd een Prive berichtje sturen of een Gastenboek berichtje! Ik sta altijd voor je klaar!!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    THANK GOD YOUR MOM CAME HOME!!! I've been worrying for the entire week!! Ik ben blij dat we ik je leven zeg maar heb kunnen redden met een reactietje.. En alles wat ik zei is waar! Ik houd niet van liegen en ik lieg al helemaal niet bij zoiets serieus als dit! Ik hoop echt, from the bottom of my heart, dat dit een soort keerpunt was en dat alles nu veel beter gaat!
    XOXO, lots of love, Laura

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    Please tell your mother I love her!
    I'm so happy that you're still alive!

    1 decennium geleden
  • BobMarley

    Please, never, ever do this again..! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen