Foto bij Hoofdstuk 71

Hallo lieverd!
Sorry dat ik al een tijdje niet geschreven heb.
Ik heb het ZO druk met school.
Nog drie weekjes en ik heb vakantie.
Na die drie weken zou ik vast weer meer schrijven, dus please verwijder je abo niet.

Ik was eigenlijk van plan om dit hoofdstukje kort te maken maar het is uiteindelijk toch een best wel lang stukje geworden.

Xx,
Storiesxx3

Ik kijk uit het vliegtuigraampje en het enige wat ik zie is zwart. Echt saai dit. Gelukkig dat ik mijn iPhone mee heb, dan kan ik muziek luisteren. Het afscheid op het vliegveld net, was weer zwaar. Ik moet Peter weer gaan missen en ik weet niet voor hoelang. Wel kan ik na vandaag zeggen dat ik echt voor Peter ga. Na de zoen met Charlie twijfelde ik wel een beetje, maar na de seks met Peter ben ik helemaal overgehaald. Ik ga voor Peter. Ik houd van hem en hij is de enigste die mij gelukkig kan maken. Het is nu twaalf uur ’s avonds en ik zou rond een uur of half twee aankomen in Nederland. Daarna zou het nog een uur duren voordat ik thuis ben en morgen moet ik weer werken. Heerlijk dit. Ik ben kapot. Ik leg mijn benen op de lege stoel naast mij en laat mijn hoofd tegen het vliegtuigraampje leunen. Ik doe mijn oortjes in mijn oren en zet mijn muziek aan. Elk moment dat ik kan slapen moet ik maar gaan slapen, want mijn nacht zou vast niet zo heel veel slaap bevatten. Het liedje dat Emeli Sandé heeft gezongen voor mij, komt door mijn oortjes heen en ik sluit mijn ogen. Door het liedje moet ik gelijk aan Peter denken en er komt een glimlach op mijn gezicht. Langzaam voel ik mezelf wegzakken in dromenland met een mega grote glimlach op mijn gezicht.

Ik open mijn ogen en zie een foto van mij en Peter op mijn nachtkastjes staan. Ik ben zodra ik thuis kwam gelijk mijn bed ingedoken en ben gelijk in slaap gevallen. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het half tien is. Gelukkig begin ik vandaag pas om twee uur. De zon schijnt door mijn raam heen en ik stap met een grote glimlach uit mijn bed. Ik trek een shirt van Peter aan, die net over mijn kont valt en loop naar beneden. Als ik beneden kom ruik ik de geur van versgebakken croissantjes en ik loop direct naar de keuken. Daar tref ik Ilja aan en ik sla mijn armen vanachter om haar heen. “Aimee”zegt ze vrolijk en draait zich om. Ze geeft me een knuffel en knijpt me bijna fijn. “Wanneer ben je teruggekomen”vraagt Ilja als ze me los heeft gelaten. “Rond twee uur ’s ochtends. Ik ben gelijk mijn bed ingegaan. Sorry dat ik niet heb laten weten dat ik thuis was.” “Maakt niet uit. Hoe was het in Engeland?” Er komt een grote glimlach op mijn gezicht en ik bloos licht. “Aimee! Vertel wat is er gebeurd?” Ik loop naar een stoel en ga erop zitten. Ik bloos nog steeds en Ilja staat bijna te springen. “Aim, vertel nou!” Ik kijk op en kijk haar blozend aan. “JA”roept ze blij. “Jullie hebben het eindelijk gedaan. Hoe was het? Wanneer hebben jullie het gedaan? Hoe groot is zijn vriend? Hoe ziet hij er naakt uit?” “Il, stop! Ik ga je echt niet alles vertellen hoor. Maar we hebben het gedaan ja. En nee, ik ga je geen details vertellen. Je hebt het hier maar mee te doen.” “Ah. Aim, ik vertel jou ook alles.” “Ja en meer dan de helft wil ik niet eens weten.” “Ja maar…” “Nee Il. Vertel me liever hoe het hier was. Nog wat meegemaakt hier?” “Ja”zegt Ilja en haar glimlach verdwijnt van haar gezicht. “Wat is er gebeurd”vraag ik bezorgd “Wat heeft Bruno gedaan?” “Niks. Bruno heeft niks gedaan. Ik werd gewoon even gek van iemand. Ik dacht dat hij hier nooit meer zou komen maar ik had dat blijkbaar verkeerd. Elke dag stond hij hier voor de deur. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds. Ik heb de neiging om het te vermoorden. Ik word gek.” “Il, over wie gaat dit.” “Wie denk je?” Ik haal mijn schouders op en Ilja zucht hard. “Het kan er maar één zijn. Het is jou o zo lieve…” De bel gaat en is harder dan Ilja’s stem waardoor ik haar laatste woorden niet hoor. Ik draai me om en kijk naar de deur. “Ik denk dat je hem daar hebt.” “Ik zeg wel tegen hem, dat hij jou met rust moet laten want je vindt dit duidelijk niet leuk.” Ik sta op en loop al naar deur. “Dat hij mij met rust moet laten?” Ik open de deur en Ilja zegt ondertussen nog iets. Dan zie ik een gezicht die ik echt niet wil zien nu. “Ik denk eerder dat hij jou met rust moet laten”hoor ik Ilja in de keuken zeggen. “Charlie”zeg ik verbaast en Charlie kijkt mij ook verbaast aan. “Aimee. Godzijdank, je bent thuis”zegt hij en loop direct naar binnen. Hallo! Ik heb niet gezegd dat je naar binnen mag. Ik sluit de deur en loop een beetje overdonderd de woonkamer in. “Wat doe jij hier”vraag ik boos. “Ik ben hier voor jou.” Ilja loopt langs en legt haar hand op mijn schouder. “Ik ben boven Aim”zegt ze en loopt dan de kamer uit. Ik richt mijn blik weer op Charlie en kijk hem aan.“Volgens mij heb ik je een paar dagen geleden al duidelijk gemaakt dat ik je nooit meer wil zien. Donder op.” “Nee. Ik moet je gewoon zien Aimee. Waar was je de afgelopen twee dagen?” “Dat gaat jou helemaal niks aan. Ga alsjeblieft weg nu. Ik begin me aan je te irriteren en dat is niet iets goeds.” “Je begint aan me te irriteren omdat je me hartstikke leuk vindt en verliefd op me bent.” AAAAHHHH! Wanneer begint hij nou eens te begrijpen dat ik klaar met hem ben. Voordat ik het in de gaten heb, heb ik Charlie weer geslagen en is zijn wang helemaal rood. Charlie kijkt me boos aan maar volgens mij kijk ik bozer naar hem. “Ga mijn huis uit, nu! En laat je hoofd nooit meer zien. Donder op”zeg ik rustig maar wel boos. Charlie bekijkt mijn hele lichaam een keer voordat hij zijn hoofd schud. “Ik weet dat ik gelijk heb Aimee. Ik heb altijd gelijk.” Dan drukt Charlie zijn lippen op de mijne en nu word ik razend. Ik duw hem van me af en hij valt op de grond. Ik geef hem een trap in zijn buik en Charlie krimpt in elkaar. Een pijnlijke kreun verlaat zijn mond en hij staat langzaam op. Charlie kijkt mij boos aan maar het kan me nu even helemaal niks schelen. Ik pak hem bij zijn arm vast en begeleid hem naar de voordeur. Ik open de deur en duw hem naar buiten. “Aimee”zegt Charlie verbaast. Ik kijk hem boos aan en gooi dan de deur voor zijn neus dicht. Charlie drukt op de bel en ik loop naar de keuken. Ik pak een glas en vul die met water. Ik neem een slok en weer gaat de bel. Na twee slokken gaat weer de bel. Als mijn glas leeg is, gaat weer de bel. Oké nu ben ik er klaar me. Ik loop naar boven en Ilja staat bovenaan de trap. “Aim, wat heb je gedaan?” “Ik vertel het je straks wel. Ik moet eerst even iets anders doen.” Ik loop naar de badkamer en vul een emmer met ijskoud water. Ik loop naar mijn kamer, die aan de voorzijde van het huis ligt. Ik loop naar mijn raam met de emmer. Ik open het raam en zie Charlie nog steeds voor de deur staan. Ik voel mijn woede door heel mijn lichaam stromen en gooi de emmer met water leeg boven Charlie. Ik hoor een grom van beneden komen en leun dan een stukje over mijn vensterbank zodat ik Charlie kan zien. “Aimee, laat me naar binnen”roept hij boos en drukt dan weer op de bel. “Dacht het niet klootzak”roep ik terug en doe dan mijn raam dicht. Ik pak mijn mobiel en tik het nummer van Vincent in. Gelukkig neemt Vincent snel op. “Hé Aimee!” “Hé Vincent. Kan jij naar mijn huis komen en je broer op komen halen?” “Hoezo?” “Ik heb ruzie met hem maar hij wil hier niet weggaan. Please, wil je hem hier weghalen? Mijn vriendin en ik worden gek van hem.” “Sms je adres maar dan kom ik hem halen.” “Je bent een schat Vincent.” “Dat weet ik toch. Ik zie je misschien zo nog wel.” “Ja. Ik zie je zo misschien nog wel. Doeg.” “Doeg.” Ik hang op en sms Vincent mijn adres. Charlie moet gewoon weg hier. Ik ben helemaal klaar met hem.

Reageer (3)

  • hopingfxck

    GEWELDIG STUKJE:)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    geeft niks hoor dat het stukje langer is geworden dan verwacht, des te meer leesvoer voor je verslaafde abo's.
    ge-wel-dige actie van aimee!! get a life charlie!! stalker dattie is!!
    eigenlijk had ze moeten zeggen dat ze 'het' heeft gedaan met peter en dat hij veeeeeel beter is dan charlie (duivel)
    eigenlijk ook weer niet want die informatie gaat hem geen ruk aan.
    hoop dat hij zijn lesje nu eindelijk heeft geleerd.
    volgens mij komt vincent straks niet meer bij als hij een doorweekt broertje komt ophalen..
    wees maar niet bang hoor lieve schat, eens een abo, altijd een abo (baby)
    snel verder!!! (K)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Oeh Bad Girl en Good Girl!!!
    Bitchclap en ijskoud water!! Net goed voor Charlie!!
    Hij is opzich best wel dom dat hij het nog steeds niet snapt hé?
    Nou ja nou heeft ie in ieder geval ijswater over zich heen! Lekker voor hem!!

    wow, dit klinkt echt heel erg hatelijk! ;) Nou ja, verdient ie!

    Ps. ECHT EEN SUPERLEUK STUKJE!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen