Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • MellissaKuran

    Pocahontas...
    Er is wel een logica voor. Doe ik ook. Alleen... ik maak geen sneeën. Trouwens... die gang bang had ik ook in gedachten

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Jij gaat een heel veel mogen schrijven! KUDO...

    Wohjooh wat een heerlijk lang hoofdstuk: DANKU! Buigt en kust jou voeten, hopelijk zijn ze gewassen

    Ik probeer mijn lange reactie op te vullen met spaties. Niet echt subtiel me dunkt..

    Haha, bij "(...) alle jongens kwamen dichterbij' Kreeg ik plots Emma in een gemane gang-bang situatie met alle jongens in gedachten. Ik zat een beetje als een idioot achter mijn scherm te grijnzen.
    Maar nu even serieus. Alhoewel ik wel serieus overweeg om in te stemmen met zo een gang-bang. Dronken Harry is eng. En verwarrend. En gewoonweg verknipt in dat knappe koppie van hem. Ik bedoel maar: hij wil haar dat is duidelijk, hoe hij handelt met die jij-bent-van-mij toon in zijn stem, maar aan de andere kant zit hij haar uit te schelden. Enige logica? Dacht het niet. Het moment dat ik deze Harry ooit eens zal begrijpen, loopt ik naakt 50 toeren rond het voetbalveld (en met mijn conditie - die ik eigenlijk niet heb - kan dat wel even gaan duren).
    Wow en LEVE LIAM en de andere jongens. Guys I love you voor eeuwig en altijd, maar toch ben ik boos op hen. Vooral Zayn dan! Hij had haar evengoed niet kunnen zeggen dat ze naar daar moest gaan. Alhoewel dat misschien ook niet zo goed zou aflopen. We'll never know I guess.. Pour Em!

    Hopelijk ben je tevreden met mijn onsamenhangend gezwets en is de reactie lang genoeg. Ik wilde enkele maar zeggen:
    Leuk geschreven en snel verder, x

    1 decennium geleden
  • Rock4Life

    MENSEN!!! GEEF KUDO'S! JULLIE ZIJN VERPLICHT.

    KUDO
    KUDO
    KUDO
    KUDO
    KUDO
    KUDO
    KUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    dat idee heb je goed bij amber gezien! ;p

    1 decennium geleden
  • FearlessFire

    OMG I CAN'T KILL HARRY BUT I WANT TO NOW ._.
    RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN for your life Styles. I'm comming to beat your ass :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen