Foto bij wish × ten

× You jump, I jump. Remember? ×


God, ik heb het zo druk de laatste tijd..
Ik wist niet eens of ik vandaag wat zou kunnen posten,
dus als ik een keer niets post:
don't worry, I'M NOT DEAD.
Dan post ik de volgende dag wel twee hoofdstukjes, zo geraak ik weer bij!

Okay, een kleine Ask The Abo:
Welke andere wensen zouden jullie op jullie lijstje zetten?
Wat was tot nu toe de leukste wens?
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Zee

    Ah, leuk. Ik moet ook echt weer gitaar gaan spelen hehe oeps.

    6 jaar geleden
  • Fortius

    Wensen: een wereldreis maken, HP-acteurs ontmoeten, in een film spelen, een boek uitgeven, een Nicholas Sparks filmmarathon houden met m'n vriendje als ik er eentje heb dan, een leven redden, trots zijn op mezelf, een perfect huwelijk hebben, een huwelijksreis naar een paradijs hé, dat rijmt, vloeiend Engels spreken en schattige kinderen krijgen.
    En dan natuurlijk alle wensen die jij tot nu toe al verwoord hebt.
    De leukste wensen vond ik het Harry Potter-marathon en de no-budget shopping trip.
    Ik wil ook gitaar leren spelen! Ik probeer het weleens op de gitaar van m'n zus, maar het klinkt echt nergens naar.
    Volgens mij ben ik er echt te onhandig voor..
    Love ya,
    xxx

    1 decennium geleden
  • Quies

    Leuk stukje, ik zou zelf een roadtrip willen doen met mijn vrienden in een volkswagen T1 busje (:
    mijn favoriete wens van Skyler is voorlopig het eten, omdat ik gewoon hou van eten ^^

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Ze zijn zo schattig samen!
    De beste wens tot nu toe vind ik het chocoladezwembad, ben ik letterlijk om op te eten :D
    Ik heb veel te veel wensen op mijn lijstje: zwemmen met dolfijnen, mijn idolen ontmoeten, een week leven met alleen goeie vrienden in een supergroot huis met alles erop en eraan... Maar mijn allergrootste wens is waarschijnlijk toch wel een boek uitgeven, hoe saai het ook klinkt :Y)

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Leuke wens!
    De leukste wens tot nu toe vind ik wish four.
    Als wens heb ik, het ontmoeten van één van mijn buitenlandse helden en daar een dagje mee meelopen, op bijvoorbeeld een filmset.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen