De spanning was om te snijden in het huis.
Sinds Derek zichzelf gered hadden waren hij en Noortje alleen maar aan het klieren.

POV Derek

"Whoehoe Noortje ik mag nog een week blijven tralala"
"Ik ben zo blij voor je Derek dat moeten we vieren bij het eerstvolgende feestje".
"Sowieso"

Pov Jason

"aah ik word zo gek van die 2 ze zitten alleen maar te schreeuwen en juichen hoe blij ze wel niet zijn omdat Derek niet genomineerd is".
"Ja inderdaad en het ergste is nog nu ben ik ook nog genomineerd" zei Ben.
"Oke Ben hier is het plan wij zijn de Starter Boys en niemand mag er van weten zelfs Jolie niet.
We halen haar er wel bij voor een bondgenootschap maar als we haar niet meer nodig hebben dan laten we haar vallen als een baksteen.
Als ik word geelimineerd ga dan samen met Jolie werken, als jij weggaat ga ik samen met Jolie werken en als Jolie weggaat blijven we samen.
Ik hoop dat Mandy wordt geelimineerd dan blijven wij over".
"Ja dat kan wel zo zijn maar het is toch nog de kans van 75 procent dat één van ons drie weggaat".
"Ik haat dit spel".

Luna was nog steeds een beetje eenzaam ze probeerde vrienden te maken met Lilith en Xavier.

POV Xavier

Ik was gezellig met Lilith aan het praten over hoe het verder zou gaan als we het huis verlaten hebben toen Luna er opeens bij kwam.
Ze zei hoi en toen kwam er genante stilte.
"Hoe gaat het" vroeg ze"
"Goed" zeiden liltih en ik.
"Met jou"
"Ook goed'
"Oke mooi" en toen liep ze weg.
"Oke dit was really akward".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen