Foto bij 287. Yasmin Evans

Technically, it's a crappy teacher ^^ *hint hint*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Ways

    haha yeaa nu zijn we badasses haha..
    Nou mijn wiskundedocent zegt altijd? Snap je het en ik zo ja, nou ga dan maar buiten de les werken en kom aan het einde maar terug :P
    Dus ik zit niet altijd meer in de les, waar ik wel blij me ben C:
    Ik ben ook een klagende en zagende ouwe kater dan haha :P
    Ondanks dat ik soms echt hyperactief kan zijn en ik geen 2 seconden op dezelfde plek kan blijven zitten.. Dat is heel irritant af en toe, voor de medemensen.. En is voor jezelf ook redelijk vervelend in de les.. Ik krijg dat ook echt pijn als ik te lang zit, dat is eigenlijk best wel creepy haha..
    En favoriete boek? Nouu.. De serie van Fallon.. (ja nu komt zo'n hele boeken reeks die ik leuk vindt) Het huis van de nacht, van 7 delen waar ik aan begonnen ben.. Ik zal toegeven dat ik een snelle lezer ben en nu al bijna 2 boeken uit heb.. maar die is tot nu toe ook leuk.. dus.. En de hongerspelen natuurlijk ^^ En de film daar van en ik ben echt aan het wachten op catching fire :)
    En mocht je nog een film willen kijken.. ( ja ik heb naast een boeken verslaving ook een film verslaving.. En dan in de proefwerkweek waar haal ik de tijd toch vandaan?) Raad ik de Perks Of Being A Wallflower aan, dat vind ik persoonlijk een super mooie film.. Maar daar is ook een boek van! Al weet ik niet zeker of die ook vertaald is, maar je kunt hem altijd nog in het engels lezen.. Als je dat wilt natuurlijk dan.. en waarschijnlijk weet ik nog wel meer boeken, maar kan ik daar niet op komen.. dus mocht ik er op komen, ik weet je te vinden :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen