Foto bij 288. Severus Snape

Dank je wel, Moffat ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Gisborne

    xD DIE LAATSTE ZIN xD Whahahahahhaha *ligt plat*
    Lol, Severus, hierbij: je bent even geniaal als Yasmin =P (a)
    Snelverder? =3

    1 decennium geleden
  • Ways

    whieejoeh ik heb het even opgezocht en ze hebben hem in onze bieb :)
    Dat wilde ik even mededelen :)

    1 decennium geleden
  • Ways

    Yeaa dan zijn we nu de mopperige katten club haha :P
    Nja ik ben niet leuk als ik hyperachtief ben,, nja ik ben ook niet leuk als ik me verveel dus opzich he..
    Nee het is Fallen en ik weet niet waarom ik dan Fallon heb op geschreven.. Zal wel weer iets raars in mijn brein zijn geweest ofzo.. En dat te laat zijn ken ik haha.. Nja ik ben nu bij deel 2.. Maar die had ik beiden al een keer gelezen vorige zomervakantie, maar toen hadden ze dus de vervolg er niet op in bieb en sindsdien is het er dus niet meer van gekomen.. Maar ik heb nu tijd dus ik ga gewoon weer lezen :)
    Ik heb deel 2 ook bijna uit.. Ooopss :P
    En dan The Perks Of Being A Wallflower van een boek is had ik ergens gelezen, maar ik wilde het niet te overtuigend typen haha.. Maar als die vertaald is ga ik sws lezen! Ik hoop dat ie bij ons in die bieb is.. Want het boek is bijna altijd beter dan de film.. niet bij alles maar meestal wel :)
    En dansen is wel grappig, maar niet dat hele hiphop en shit gedoe gwn beetje bewegen haaha..
    En boeiend dat je gelul langer is :P De helft van ons heeft toch niks te doen :P (oké ik dan xD)

    1 decennium geleden
  • peervreter

    Nee, ik vind het juist leuk dat je weer antwoordt op onze reacties en dan een discussie kunt beginnen ;)
    Hahaha wat leuk! Mijn leraren lazen altijd voor uit van die Meester Jaap boeken -,- Het zou leuk zijn geweest als mijn leraren ook the Hobbit hadden voorgelezen :)
    Ja, de verfilming is echt trouw aan het boek gebleven. Dat vind ik mooi, want meestal gaan ze allemaal dingen lopen veranderen enzo...

    1 decennium geleden
  • Aelith

    lolzz zeg hem dat maar ja zeg dat ik echt plat lig van het lachen LOLZ
    en jij bent mijn evenbeeld ik hou ook vooral van fantasy

    neen want nu kunnen we zo gespreken voeren en hebben we veel meer reden om rea's te typen
    en dan weten we dat je het leuk vindt dat we reageren en dat je ook moeite in ons steekt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen