This is my leg. Yesterday.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • lauraxxxluna

    Please don't apologize! Why would you?
    You are a wonderful person, everyone on this planet is wonderful (well, except for murderers...) But still you're wonderful!
    I wonder, when was the last time you smiled of joy, of real happiness? I would like you to think back to that moment, just that specific moment, and think of how you felt! I'm shure you could so that.. Any happy moment will be fine, honestly! You should feel that happiness every day, you deserve it! So maybe, you could think of just that happy moment every day, and feel happy every day! I'd love you to feel happy!!
    I love you,
    Stay strong!
    XOXO Laura

    1 decennium geleden
  • AfricanxGirl

    Geen sorry zeggen. Leer maar om te zeggen "lekker voor je." Dat is mij ook aangeleerd.
    Meid, je kan dit overleven! Ik denk aan je en steun je!! Ik hoop dat je hierdoorheen komt. Mij is het ook gelukt, alleen bij mij al iets eerder. Maar dat maakt niet uit! Je kan het meid! Ik steun je, denk aan je en bid zekfs voor je.
    ER ZIJN ONWIJS VEEL MENSEN DIE VAN JE HOUDEN EN OM JE GEVEN!!
    I love you without knowing you! You're perfect!!
    Ik ben er altijd voor je!
    Enne, waarvan is die lyrics? Welk liedje. (a)

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    zeg geen sorry voor dingen waarvan we zelf beslissen dat we ze willen lezen.
    mooie maar enge lyrics...
    vooral die laatste is mooi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen