Foto bij Chapter 24

Ik verveel mij gewoon kapot hard dood als ik moet leren dus daarom nog een stukje! :)
Hope you like it!!
xx

“Weet je, anders vertel je gewoon wat over jezelf, Niall. Ik weet natuurlijk al veel, maar ik ben nogal inspiratieloos voor een vraag” Hij kijkt me vragend aan. “Oke, maar hoezo ‘je weet natuurlijk al veel over mij’?” Ik zucht. “Niall, ik ben een directioner…” “Ah” is zijn enige reactie. Ik grinnik. “Shoot!” roep ik, nu een tikkeltje nieuwsgierig.

“Ben je zo nieuwsgierig?” vraagt hij grijnzend. Hevig geknik is zijn antwoord. “Over wat wil je wat horen?” vraagt hij dan. Ik haal mijn schouders op als teken dat hij zelf mag kiezen. “Oke, over Lien dan?” Dat is nu net iets wat ik liever niet hoor, maar goed, als ik hem daarmee een plezier doe… Ik knik. Hij glimlacht. “Lien is al 6 maanden mijn vriendin. Ik kende haar daarvoor niet echt, maar ik had haar leren kennen op een feestje. Eerst kwam ze met me praten en het klikte wel een beetje, en later op de avond als ik al wat ophad… Tjah, van het één komt het ander hé.” Hij grinnikt. “Eigenlijk leek ze niet echt geïnteresseerd in mij, ik denk eerder omdat ik beroemd ben enzo…” Het is even stil. Een pijnlijke stilte. “Volgens mij” zegt hij, maar hij maakt zijn zin niet af. “Volgens jou?” help ik hem een handje. Nu wil ik wel weten wat hij denkt. “Volgens mij “houdt” ze gewoon van mij omdat ze zichzelf dan misschien wat hogerop kan brengen. Net zoals met Louis en Emma.” Weer een pijnlijke stilte. “Nialler?” vraag ik voorzichtig. “Ja?” hij kijkt om. “Volgens mij gaat het niet lang meer duren tussen Lien en mij. Het is gewoon… op” voegt hij er nog aan toe. Ik glimlach naar hem. “Weet dat, wat er ook gebeurt tussen jou en Lien, ik zal bij je blijven en je steunen.” Wat? Waarom heb ik dat gezegd? Anna, ben je dom ofzo? Straks blijft hij toch bij die Lien en kwijn ik hier in mijn eentje weg! Op mijn lip bijtend kijk ik weg. Wat ben ik toch stom. Een echte idioot. Niall lijkt mijn gedachten te lezen, want hij zegt “Nee Anna, je bent niet stom en ook geen idioot.” Hij strijkt het haar uit mijn gezicht. “Je bent een heel lief meisje. Je bent niet zo’n stalkerfan dat bij het minste al op hol slaat. Ik ken je nog maar van deze namiddag, maar ik weet gewoon dat jij een heel goede vriendin gaat worden.” gaat hij verder. Ik grinnik. Hij moest eens weten, ik ben geen stalkerfan hoor, oh nee, helemaal niet…

Reageer (1)

  • WinnieTheLou

    Oh nee hoor, helemaal niet...
    Van mij mag je je nog wel wat meer vervelen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen