Foto bij Vijfde bonushoofdstuk

Beetje kort, wel leuk (:

Weet iemand dingen die ik kan doen tot ik over twee weken op vakantie ga? Vrij zijn is leuk, maar ik heb echt niks te doen..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Dragonrage

    Boek lezen, nieuw awesome verhaal bedenken en schrijven?
    Er zijn zoveel leuke dingen om te doen! X
    Mooi geschreven trouwens x :)

    1 decennium geleden
  • peervreter

    'Ga de tuin schoffelen...' Dat zegt mijn moeder altijd als ik niets te doen heb, misschien een idee ;) Maar waarschijnlijk niet :p

    Ahwww, zo'n lief hoofdstukje! Van mij mag je meer bonushoofdstukken maken ;)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Grrrr.... jij bent vrij en ik moet nog een week en een toetsweek...
    =S
    Maaaaar.... Ik ben wel 16 jaartjes geworden vandaag ^^
    Dus ik ben wel vrolijk op zich =P
    Snelverder? =3
    En dit is bestw el schattig, btw ^^ =)

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Aah, zo lief! Je hebt dit echt heel erg goed beschreven, heel mooi! Nu snap ik het ook veel beter(H)
    Hmm, wat je kan doen in je vrije tijd...
    Naar het strand met vriendinnnen, naar de stad, kamperen, bbq'en, filmmarathons houden, heel veel boeken lezen (edelsteentrilogie is een aanrader), series kijken, naar een pretpark gaan (Efteling ofzo), een nieuwe sport doen of een trainingsprogramma opzetten voor jezelf, koken en nieuwe recepten uitproberen, je kamer helemaal veranderen en verbouwen, nog meer boeken lezen etc.
    Dat is wat ik ga doen in mijn vakantie, ik hoop dat je er wat aan hebt!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen