Weer een hfstk.
X Froukje.

Daan POV

Luister Rein, begin ik.
Als er iets is kun je het me vertellen he. We zijn beste vrienden en dat is niet voor niks! Zei ik. Toen ik naar Rein keek, zag ik dat 'ie echt verdrietig was, hij was aan het huilen. Het moet wel serieus zijn. Ik heb Rein nog nooit zien huilen. Ik weet het , hoor ik hem met moeite uitbrengen. Zullen we anders even bij haar kijken, het komt echt goed! Dat beloof ik. Zei ik. We liepen naar binnen en ondertussen dacht ik aan mijn neefje, Jurre. Hij was ook in coma geraakt. Maar hij heeft het niet gehaald. Niemand weet dat, en dat ga ik nu ook zeker niet vertellen. Ik wil niet dat Rein het slechtste gaat denken. Als ik op kijk, zie ik dat wel al bijna bij haar kamer zijn. We staan voor haar deur. Ik kan dit niet. Zegt Rein. Rein luister begint tessa die inmiddeld er bij is gekomen. Ik ken Froukje al vanaf haar geboorte, en geloof me. Ze is sterk, en geen opgever. Ze haalt dit. Ze zal er alles aan doen om niet op te geven! Ze houd van je Rein, je bent het belangrijkste in haar leven, ze zal dit allemaal voor jou overwinnen. Zei tessa. Ik keek haar aan en zag dat ze moest huilen. Ik neem haar in een knuffel, en we gaan samen zitten. Ik troost haar.

Rein POV

Ik zie dat daan en tessa samen zijn gaan zitten, en daan troost haar. I-ik ga va-ast na-ar binn-en stotter ik. Is goed antwoord daan. Roep ons als je ons nodig hebt! Zei tessa door haar gehuil. ik kninkte dankend, en ik liep naar binnen. Daar lag ze. In coma. Ik liep naar haar toe, en gaf haar een kus. Ik hou van je fluister ik in haar oor. Ik pak haar hand en wrijf er even over. Ik voel de tranen achter m'n ogen prikkelen, en het kan me gewoon niet schelen. Ik liet de tranen hun gang gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen