Foto bij 294. Yasmin Evans

11 October 1981 -
The whole wizarding world celebrated, even the muggles seemed to notice. But one man lost everything that night. Imagine. Being in lupin's shoes that day. And for the next 13 years.
"raises wand"

>Because it's true

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Renekel

    Ik vind die laatste ook het mooist :) Maar snap niet dat ze die perse aan wilt, die andere zien er ook groot zat uit... Oh, en Nederland!

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    Nederlaaaaand c:
    En voor mij gaat de proefwerkweek juist beginnen D:

    1 decennium geleden
  • Brownyxxx

    mijn opa en oma hadden een huisje op kreta :) helaas is het verkocht toen mijn opa overleed.
    breng ik je echt op ideeen?
    geen rare ideeen hoop ik :p

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • DancersHeart

    Hup holland hup . Ik weet niet waar dat op sloeg maar ik ben nederlands snel verder

    1 decennium geleden
  • Ways

    Haha dat is wel geniaal, dat ze dan rechten gaat studeren :P
    Hmm ik ga niet veel weg, mijn ouders gaan weg haha.. Nou ja ik ben met me moeder de kroeg in geweest :P Nou we zouden met een vriend gaan haar alleen iets gaan "drinken" uiteindelijk waren we half 3 thuis.. EN vorige weekend gingen waar het 100 jarige bestaan van de Buma, allemaal Nederlandse artiesten enzo.. Ondanks dat ik niet van Nederlandstalig hou was ht wel heel leuk! En gisteren heb ik ze het huis uitgetrapt zodat ik mijn verjaardag kon vieren :)
    Want ik ben morgen jarig yihaa :P
    Dus opzich ben ik de laatste tijd aardig wat op stap geweest... Soort van :P
    Die laatste armband is best wel mooi :) Me gusta..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen