Foto bij XXI. Scared Alice

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Katalante

    :)
    Hihi, indd. Ze zouden zich rot schrikken als kleding een winkel uit danst (LETTERLIJK).
    Het lijkt me wel cool om mee te maken.

    1 decennium geleden
  • Eirene

    awww pleaaaaseee laat Cecenia blijven!
    jou verhaal is echt geniaal, I LUUUUUV IT

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Haha, geweldig je reactie!!
    Me Like's lange reacties geven, ik vind dat namelijk erg leuk. Dan heb jij ook nog iets te lezen, vind ik altijd maar zo...
    Je hoofdstuk is natuurlijk alweer geweldig, Cici is zo'n schatje..
    Echt ik vind zo stom dat Aro haar verborgen wil houden, kop op he, hij moet wel een beetje lieve leuke papa uithangen hoor!!
    Want Cici, kan makkelijk een paar keer naar buiten, niks gevaarlijks aan als je maar met haar wat kleine dingen afspreekt.
    Ze doet toch ook netjes, en normaal bij de Cullens, dan zal ze dat thuis ook doen, als ze maar wat meer gezelschap krijgt. Zoals Alec bijvoorbeeld, ik weet wel heel zeker dat Alec op haar valt, en eigenlijk een oogje op haar heeft. Misschien wel haar Soulmate zal zijn!!
    Alice is btw zo'n schattie, me like her, very much!! Coz, she likes shoes, clotes, make-up. And she is a best friend.. A big sister also..

    Hihih, let niet om mij zo gebrakkige Engels.
    Wat ik bedoelde met je bent geen muis!!
    Omdat ik jou nou niet echt met een grijse, witte, zwarte, bruine vacht zie, met snorharen en een staart!!
    Nee ik zie je eerder als een Kat, hihi...
    Kan goed uithalen namelijk, hahahahahah..

    XxX

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen