Dit is dus acht jaar na het laatste hoofdstuk, en dus drie jaar na de vorige epiloog.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (53)

  • TAMOCHi

    Omg superleuk hoofdstuk dit ! Ik ga je verhaal echt heel erg missen :'( elke ochtend was het eerste wat ik deed kijken of je geschreven had I REALLY LOVE YOUR STORY (l)

    1 decennium geleden
  • Nandoslove

    Ooow zo lief ik ben blij voor Aaron! Heb je geen foto van Stan? Ik wil een beeld hebben :) haha echt een ZZZZZUPER mooi verhaal!! Ik hou echt kij veel van warm weer maar bij ons op school mag je niet een shortjes en topjes aan, niet da ik me daar aan hou maar (duivel) hiihi ik wil nu de 3de proloog ook heel graag weten ik vind het wel heeeeeel jammer dat het dan gedaan is LOVE YOUR STORY!!!! (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    Nou... Dan is ze lang zwanger geweest zeg! XD
    Maar zoals hier wel vaker is gezegt, het is een top verhaal! En je kan ook ontzettemd goed schrijven!

    1 decennium geleden
  • EmmaZouis1

    Echt eensuper mooi verhaal, ik vind het echt spijtig dat het bijna gedaan is. 1 maand en een half geleden ben ik aan dit verhaal begonnen en ik hou er gewoon van. Aaron is er ook nog eens in gekomen, dat is ook wel leuk, maar Juliet past toch nog altijd beter bij Louis. Ik hoop dat je nog een ander verhaal schrijft want ik en ik denk IEDEREEN houdt van jou verhaal en de schrijfstijl (Y). (H) (H)

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Ahw. Aaron is ook echt een schatje

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen