Foto bij XXIII. Nessie disobeys

WELKOM IN MIJN KLEURBOEK

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • BOOKWURM

    Ja hoor, Sonyara, minn babymonstaaah kan allez aan X!

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Massa moord welnee joh, gewoon een heel continent dat opeens is uitgeroeid.
    Maar ja, zeker ik was de eerste.. Jippie, nu de laatste, beetje drukjes met zelf schrijven.
    Maar zeker iedere das smakkend naar je hoofdstukje, vaak bewaar ik ze zo lang mogelijk om er extra van te kunnen genieten. Dat heb ik uiteraard niet met veel verhalen.
    Tevens ben ik zeker vrij om te gaan en staan waar ik wil, daar hebben Casius, Marcus en Aro niks mee te beginnen, ookal lijkt Marcus mij nog wel de aardigste van allemaal. Tevens misschien ook wel iets opa achtigs. Hmmz...
    Cici, heeft er zeker goed aan gedaan om Nessie iets te geven, zo kan ze Aro ook wijsmaken dat ze eens in de zoveel tijd terug moet, ivm dat ze een belofte heeft lopen. Aro weet hoe Cici is tegen over dingen beloven, en Cici weet ook net zo goed als Aro dat Aro het van haar zou gaan verliezen.
    Buiten dat, Cici en Nessie kunnen goed met elkaar opschieten, omdat ze deels leeftijd genoten zijn, of toch ergens soort van.
    Maar tot nu toe is Aro nog niet bij me geweest om mij te bijten, ik denk dat hij mij toch geen goede aanwinst zal vinden, aangezien ik geen mensenbloed zou drinken. Dus tja en voor hem werken dat vertik ik al helemaal.
    Buiten dat, ik zou waarschijnlijk ook geen gave hebben, mocht ik er een hebben zal ik hem nooit voor Aro gebruiken mocht dat kunnen!!
    Casius vind ik echt een Pain in they Ass, waarom hij denkt dat alles uitgepraat moet worden via gevechten, hij lijkt wel een klein kind, dat het nooit kan winnen of zijn zin kan krijgen. Net Aro, maar dan nog een tikkeltje erger ben ik bang..

    Nou jij hebt uiteraard weer voldoende leesvoer.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe Jane weer lekker op de achtergrond wordt gedrukt door Cici..
    Lijkt mij namelijk onwijs leuk Jane die bang is voor de lieve leuke onschuldige schattige Ceci....

    XxX

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Eirene

    Jaaaj ik vind het fijn dat de reacties erbij staan :D
    en dan nu snel weer een nieuw hoofdstukje online zetten!
    BTW ik heb de link naar je verhaal op mijn profiel gezet, zoooo leuk is hij! :D
    xxx

    1 decennium geleden
  • varya

    Zo zielig voor Nessie.
    Hopelijk komt het goed voor Cecania.
    Snel verder natuurlijk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen