Foto bij Jaundice. || Niall James Horan [SPECIAL EDITION, 16+]

Dit hoofdstuk is op verzoek van Milaya. Ze wilde graag 16+. LET OP, dit gebeurt in het echte verhaal NIET. Het originele verhaal is SEKSVRIJ. Gelieve dit hoofdstuk niet te lezen wanneer je geen 16 of ouder bent, en ook geen toestemming hebt van een ouder. Lezen is op eigen verantwoordelijkheid.

Ik schrijf dit hoofdstuk nu, omdat Paynini jullie niet kan belonen met een hoofdstukje omdat ze niet thuis is. Ik wil jullie wel een beloning geven namelijk voor het kudowerk. :D

Shoutouts:

Killing Love // Liam James Payne van Lake.
Bad Girl- Harry Styles [16+] van MexMalik
My Birthday Wishes - Larry Stylinson van LarryRules.
Be strong. Ft Liam James Payne van LoveNiallerX.
falling in love ft. Niall Horan [GEPAUZEERD] van lisaxx.
You lost me - Zayn Malik van aapjesswag.
Smosher vroeg me deze te promoten, so here you go. ;)
Some Events || One Direction van Licorne.
Psycho Friends ~ One Direction van IrishNialler.
MeLovesOneDx krijgt, ondanks dat ze zelf zei dat het niet hoefde, als nog een soort shoutout! She's lovely. <3
They don't know about us - Ziall Moran van SuperNialler.
HungryHoran hoefde geen shoutout, maar toch wil ik even haar story promoten. Dark Paradise • Larry Stylinson. Ze trok mijn aandacht omdat haar username op de mijne leek, wat ik grappig vond, en ik begon haar story te lezen en ik dacht 'wauw'. En dat zegt nogal wat, want ik ben erg kieskeurig. Ik lees niet zo gauw een story op Q. Dus HungryHoran, you deserve this.
Teenage Dirtbag ~ ft. One Direction van Aingeal. OMG, dat liedje is echt awesome. Oké, sorry, dat was random. XD
Best Friend's Brother. | Narry Storan. & You're my Cupid. || Niam Poran. van Niallerslove. (Ik moet toch echt even bekennen dat er heeeeeel stiekem een grom uit mijn mond ontsnapte bij het woordje 'sweetie', maar dat kwam meer uit de Niall kant in mij, ghehe. Sorryyyyy.)

Daarnaast wil ik nog de story van Milaya promoten. Ze is echt een geweldige schrijfster en ik vind dat ze veeeeeeel meer abo's verdient. Zij heeft mijn schrijven namelijk een niveautje hoger getild, en daar ben ik haar nog steeds heel erg dankbaar voor. Bovendien vind ik het helemaal geweldig dat ze deze story leest, ondanks ze helemaal geen fan is van 1D, haha.
http://www.quizlet.nl/stories/6253/twilight--seth-clearwater--having-weaknesses-is-being-strong-strong-enough-to-protect-them/
Dit is een verhaal om van te smullen, en ik wil wedden dat haar andere verhalen minstens zo goed zijn. :3
Ook de verhalen van Mnemosyne zijn om aan te raden. (Geen 1D)

Hopelijk genieten jullie van dit onofficiële stukje. :3

Hey lieverds!
Allemaal superhard bedankt voor al de kudo's, reacties en verjaardagswensen!
What the hell man, Esmée belde me om mee te delen dat we in de top zaten en een spontane glimlach gleed over mijn gezicht.
De mensen in Breda zullen me vreemd aangekeken hebben denk ik. Mijn moeder vond me ook al vreemd, haha.
Serieus, DANKJEWEL!
Het betekent voor zowel Esmée, als voor mij, heel erg veel om in de top te staan en dat dankzij jullie!
Dus nog een keer - voor de vijfde of zo? - thank you!
Jullie zijn de beste.
Lots of loooove,
Paynini. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Manonxxx

    N'aaahw,
    jammer dat het een 'droom' was.
    snel verder.
    xx.

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    he he he he awkard !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen