Foto bij Hoofdstuk:1 De 1e dag op de middelbare school

Dit hoofdstuk vertel ik uit Sherlock's ogen.
Hij gaat eindelijk naar de 1e klas op een nieuwe school waar hij nog niemand kent.
Maar dat veranderd gauw maar moeilijk

Er is jongen genaamd : John Watson,maar die heeft het niet zo goed
Hij word namelijk ernstig gepest.

De rest lees je in het verhaal.
Ik hoop dat je het leuk vind;)

"Oké, Sherlock liefje , we zijn er" zei mijn moeder glimlachend terwijl mijn vader de koetsdeur voor me opende.

Ik ben Sherlock Holmes en ik woon samen met mijn ouders in Londen.
We zijn verhuist vanuit Bristol naar London en ik heb nog geen vrienden gemaakt hier.

"Zit niet te dagdromen" begon mijn moeder weer. 'Kom op ,school begint zo'

Ik stapte zorgeloos met tegenzin uit de koets. Ik keek voor me uit , en zag een groot oud stenen gebouw , dat volgroeid was met onkruid en takken.
Ik draaide me om en ik zag de koets al weg reiden. Zonder te zwaaien keerde ik me terug naar het gebouw en liep het plein op ,zonder om me heen te kijken , de school in.
De deur ging automatisch achter me dicht , en ik stond in een grote zaal . Voor me stond een grote marmeren trap en ik stond bovenop een lange rode mat dat naar de trap leidde.

'Wat zou de eerste les zijn?' Dacht ik bij mezelf.

Ik haalde mijn rooster uit mijn leren bruine tas. We beginnen met een soort studieles.
Ik had geen idee wat dat betekende,maar het was in lokaal 23.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen