Foto bij OO1.

'Emmy, Bond heeft achter je gevraagd' zei Miss MoneyPenny. Ik knikte even vriendelijk. We mochten glimlachen maar ze vonden het beter als we knikten. Op mijn naaldhakken liep ik door de hang. Sinds ik hier was, is mijn leven veranderd. Mijn kleren, mijn gedrag, het alles geheim houden. Ik heb gelogen tegen mijn ouders dat ik ging studeren aan de andere kant van het land. Toen ik aankwam een de kamer waar ik moest zijn klopte ik aan en wachtte op een antwoord. Toen ik die had gekregen ging ik binnen en gaf Bond een hand. 'Dus Emmy' begon hij terwijl hij me een sigaar gaf. Nog zo iets, ik ben beginnen roken. Alleen waren de sigaren hier, geen echte sigaren en ook geen echte sigaretten. Want nu, iedereen weet dat roken slecht is voor je conditie en gezondheid, en dat is niet goed als een Bond. 'Volgens mij weet je zelf ook wel dat je zo goed als de nieuwe Bond bent, maar, niemand weet dat jij de agent 007 bent, ze verwachten allemaal dat het een jongen is, dus, het enigste wat je mag zeggen is dat je Emmy Bond bent'. Ik knikte als teken dat ik het snapte. 'We vertrouwen er ook op dat je nooit je identiteit zal verklappen, en als je dat echt wil doen, moet je toestemming hebben'
Nogmaals knikte ik braaf, ik snapte het wel. Dit is hun kans.
'Dus, je eerste opdracht is niet zo erg, ken je de beroemde boysband One Direction?' 'Die band die juist terug is van hun tournee?' Hij knikte.
'Bandlid Zayn Malik word de laatste dagen bezaaid met onbekende doodsbedreigingen' 'Daarom zou jij, hem onder jou toezicht moeten nemen' zei Bond voorzichtig doelend op iets.
'Dus als ik het goed begrijp, moet ik een soort van zijn vriendin spelen?' vroeg ik. Hij knikte. 'Met je charmes zal dat wel lukken. Je geweer krijg je dan later, maar al die gegevens zullen nog doorgestuurd worden, hier heb je de sleutes van je auto en van je appartement, je koffers met de dingen die je nodig hebt liggen daar'
Ik knikte voor de laatste keer, gaf hem een hand en liep naar buiten. Opweg naar mijn eerste opdracht.

What ya' think? ..

Reageer (1)

  • Chasing1D

    OMG ECHT LEUK! Snel verder jij (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen