Foto bij 040

Sam lag op de hoekbank in het appartement. Het was acht uur ’s avonds en Megan was nog niet thuis. Twilight Breaking Down Part 1 was net begonnen. Het was zo koud in het appartement dat ze maar een fleecedeken om zich heen gewikkeld had. Er werd op de deur geklopt. Sam zuchtte. ‘Ik kom!’. Ze sloeg de deken van zich af, stond op en liep door de kou naar de deur. Ze opende hem en zag tot haar verbazing Zayn staan. ‘Hoi’, zei ze met een brede glimlach. ‘Hi’. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een kus op haar wang. ‘Wat kom je doen?’. Terwijl ze het zei, bedacht ze zich dat dit best wel bot klonk. ‘Niet dat ik het niet leuk vindt dat je er bent!’, voegde ze er haastig aan toe. Zayn lachte. Hij liep wat verder de kamer in. Sam sloot de deur. ‘Ik kom- Wow wat is het koud hier’. Hij draaide zich om naar Sam, die snel weer naar de bank liep. ‘Ja, ik heb de verwarming al aangezet, maar Megan heeft vanmorgen een raam los laten staan’, legde ze uit. Ze zakte neer op de bank en sloeg de blauwe fleecedeken om zich heen. Zayn kwam aan de andere kant van de hoek zitten. Hij keek even naar haar. Toen weer naar de grond. Hij opende zijn mond. Sloot hem weer. Sam fronste lichtjes. ‘Wat is er?’. Hij keek naar haar op. ‘We vliegen vannacht terug naar Londen’. Ze keek hem teleurgesteld aan. ‘Kunnen jullie morgennacht niet gaan?’. Nog liever had ze dat hij nooit meer terug ging, maar morgennacht was wat realistischer. Hij schudde zijn hoofd. ‘Rick had al geboekt toen hij het ons vertelde’. Sam wendde haar blik af naar de grond. Ze had zich zo verheugt op morgen. ‘Niet zo sip’. Zayn sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen zich aan. Hij rook naar deodorant en sigaretten. Eigenlijk best een goede combinatie. ‘Ik ben vanavond nog bij je en je mag naar Londen komen wanneer je maar wil’. Sam keek hem aan. Een kleine glimlach ontstond rond haar mond bij het idee dat ze naar Londen zou gaan. ‘En ik kom naar New York wanneer ik kan’, beloofde hij haar. Hij glimlachte en drukte een kus op haar lippen. ‘Ik zou het geweldig vinden om Londen te zien’. Ze ging iets rechterop zitten, zodat ze hem beter kon aankijken. ‘Londen is echt geweldig’, zei hij enthousiast. ‘Ik ga je alles laten zien en we moeten natuurlijk nog naar de beste club’. Sam lachte. ‘Dat gaan we zeker doen!’. Hij glimlachte breed naar haar. Het was geweldig om haar zo blij te zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen