KIM POV

Ik liep alleen op het strand. Weeral een ruzie met mijn beste vriend. De laatste tijd ging het gewoon niet meer. Ik weet dat ik een beetje jaloers was telkens toen hij met dat nieuwe meisje praatte. Ik zuchte en ging in het zand zitten en keek naar de zonsondergang.
Ik hoorde een paar jongens roepen maar schenkte er geen aandacht aan tot ik plots een bal tegen mijn hoofd kreeg. Ik wreef over die plaats en voelde plots een hand op mijn schouder.
'Gaat het?'
Ik wou direct boos worden maar toen ik me omdraaide en in die hemelse ogen keek wist ik niet meer wat zeggen. 'Euh... ja.' was het enige dat ik kon uitbrengen. 'Ik ben trouwens Louis.' zei hij en stak zijn hand uit. Snel nam ik zijn hand aan en het voelde zo warm. 'Ik ben Kim'
'Zin om mee te spelen, we gooien gewoon maar wat.' vroeg Louis. 'Ja, ik ben hier toch maar alleen.' zei ik en Louis nam mijn hand en trok me recht. 'Een nieuw speelkameraatje gevonden?' riep een krullenbol in onze richtig. 'Dat is Harry, die geef je best niet teveel aandacht, Niall die eet alleen maar, Liam is onze verstandigste en Zayn die is ja zichzelf.' zei Louis lachend. Voor deze eerste keer vandaag krulde mijn mondhoeken omhoog.
'Vangen Zayn!' riep ik luid en wierp de bal in zijn richtig. We speelden zo nog eventjes verder tot ik alleen bleef met Louis en we liepen wat over het strand.
'Wat doe jij hier eigenlijk zo alleen?'
'Ruzie met mijn beste vriend, ik moest eventjes weg vanalles en dan kom ik altijd naar hier.' legde ik uit.
'Ik ook. Dit is mijn lievelingsplekje.' zei hij en nam mijn hand en we liepen een beetje verder en gingen op een rots zitten en keken verder samen naar de zonsondergang.
Er werd mij altijd verteld dat als je verliefd bent dat je vlindertjes in je buik had. Ik had het nooit echt gehad maar nu kriebelde er iets in mijn buik. Was dat een teken?
'Ik moet nu wel gaan het is al laat. Zien we elkaar snel ik vond het super leuk.' verbreekte Louis de stilte.
'Ik hoop het.' zei ik stil.
'Hier heb je mijn nummer.' zei hij en gaf me een papiertje.
'Je bent een super toffe.' zei hij nog en hij drukte zijn lippen even snel op die van mij.
Ik schrok maar was wel blij. Heeft hij me nu zonet gekust?
'S avonds lag ik in bed met het papiertje in mijn ene hand en met mijn gsm in mijn andere hand.
Ik nam dan toch de moed om hem te sturen.
Wat bedoelde je met die kus?xxx
Ik sloot mijn ogen en drukte op verzenden... nu was er geen weg terug.
Ik bleef maar wachten op een antwoord en de minuten tikten voorbij. Ik zuchte en legde mijn gsm op mijn nachtkastje tot hij plots beefde.
Mijn vinger trilde en opende het bericht
Louis: Ik ben niet snel verliefd maar toen ik naast je stond en naar me keek voelde ik iets, iets dat ik niet bij mijn gewone vriendinnen voel. Ik moest je gewoon kussen... sorry als jij dat te snel vind ofzo xxx
'Ik...euh... hoe moet ik dat zeggen. Ik ben nog nooit echt verliefd geweest denk ik maar voelde me wel super goed bij jou. Je moet je niet verontschuldigen voor die kus... ik vond het leuk xxx :$'
Louis Ik ben blij dat je er ook zo over denkt. Morgen samen ochtendwandeling maken? Ik moet 's middags naar de voetbaltraining. xxx
'Graag, om 9 uur op jouw plekje? xxx'
Louis: Afgesproken slaaplekker en tot morgen xxx
'Tot morgen xxx'
Snel zette ik mijn wekker om 8 uur en met een glimlach op mijn gezicht sloot ik mijn ogen.
De wekker ging af en vrolijk stond ik op. Nam een douche en trok een mooi kleedje aan en liep vrolijk de trap af. 'Wow, je ochtendhumeur vergeten?' vroeg mijn vader. 'Misschien wel ja.' en ik huppelde verder en 10 voor negen vertrok ik naar ons plekje en ging op dezelfde plaats zitten als gisteren. Plots voelde ik 2 handen op mijn ogen.
'Louis?' 'Goed geraden.' zei hij lachend en kwam naast me zitten. 'Goedemorgen.' zei hij en nam mijn hoofd in zijn handen en drukte zijn lippen stevig op de mijne. Samen liepen we over het strand en om 12 uur nam hij me mee naar een klein restaurantje. We aten gezellig iets en om 1 uur stonden we terug aan de rots. 'Spijtig genoeg moet ik gaan.' zei hij met een pruillipje. 'Spijtig.' zei ik teleurgesteld. 'Maar voor ik ga...' begon hij en nam mijn hand vast. 'Wil jij mijn meisje zijn?' vroeg hij.
Mijn ogen begonnen te fonkelen en mijn hart ging wild tekeer. 'Ja.' zei ik blij en sloeg mijn armen in zijn nek en drukte mijn lippen stevig op de zijne. Langzaam liet ik zijn hand los en liep vrolijk naar huis.

1 jaar later.

KIM POV

Precies 1 jaar geleden heeft Louis me gevraagd zijn meisje te zijn. Alles ging super goed tussen ons en ik was dolverliefd op hem. Elk weekend zat ik bij hem thuis of hij bij mij en in de week gingen we regelmatig iets drinken of eten of gewoon praten. Het was zaterdag vandaag en binnen een halfuurtje kwam hij bij mij. Ik ruimde snel mijn kamer nog een beetje op want dat was zoals altijd een rommeltje. Voor ik het wist ging de bel. 'Hey Louis!' hoorde ik mijn moeder vrolijk roepen. Ja mijn vriendje en mijn moeder konden het heel goed vinden met elkaar en dat vond ik natuurlijk wel heel tof. Mijn papa vertrouwde hem in het begin niet helemaal maar dat is helemaal veranderd na een tijd. Ik kwam de trap af en liep in zijn armen en gaf hem daarna een dikke kus. 'Ik wil eerst iets doen.' fluisterde hij in mijn oor.
'Wat?'
'Dat zie je wel.' zei hij mysterieus en deed me een blinddoek om. Vanbinnen ging ik kapot van nieuwsgierigheid maar ik vertrouwde hem. Hij nam mijn hand vast en eventjes later voelde ik het warme zand in mijn slippers komen. Mijn glimlach was niet meer weg te slaan. 'Wat doe je?' vroeg ik. 'Bijna.' zei hij en eventjes later stopten we met wandelen. '3...2...1...' zei hij en deed de blinddoek af.
Er lag een picknick laken met allemaal lekkers op. 'Wooow zo lief.' zei ik blij en vloog om zijn nek waardoor hij in het zand viel met mij op hem.
Mijn lippen bleven stevig op de zijne zitten en ik voelde zijn tong tegen mijn onderlip glijden en gewillig deed ik mijn mond
open en onze tongen speelden een vurig spel.

Reageer (1)

  • Kimmytje1D

    OMG super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen