Foto bij 11.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Schack

    Ik las echt die achternaam van Aleisha weer, ik kreeg ineens zin in de McDonalds, terwijl ik die eigenlijk haat :x
    Ik heb gewoon frigging ZOMERVAKANTIE!!! Ik hoef alleen nog maar mijn boeken in te leveren, that's all. En we hebben nog een schoolfeest, met een fan-tas-tisch thema. KINDERFEESTJUUH, YAAAAAY. Ugh, save me. Dat laatste schoolfeest gaat echt zó boring worden. Gisteren hadden we nog als afsluiting van het schooljaar sportdag (ik dacht (en hoopte) dat ze dat alleen maar deden op de basisschool ;o) en mijn klas is fucking derde geworden!!! Terwijl we echt SUPERslecht waren... Voetbal was wel leuk, trouwens. Ik heb zeven keer gescoord in de zes wedstrijdjes. En hockey was ook wel oké. We deden ook nog atletiek, wij ons helemaal kapot rennen, bleek later dat ze dat niet hadden meegeteld omdat er een klas was die werd ingedeeld bij de andere klassen. Sindsdien haat ik A2C. (Sinds gisteren dus...)
    We gingen ook rugby spelen. Dat was serieus het hoogtepunt van de hele dag. (Op de 2de plek qua hoogtepunten staat dat bleek dat er een wc was waar je je flesje water kon bijvullen. THANK YOU LORD.) Je mocht mensen gewoon keihard rammen, teckelen etc. Uiteindelijk hebben we nog een wedstrijdje gespeeld, alleen waren er twee van die gasten die echt superlang waren en overal tussendoor konden rennen, het was bijna onmogelijk ze te teckelen. Uiteindelijk moesten drie mensen tegelijk zich erop werpen ;x
    En nu zit ik met spierpijn deze reactie te schrijven.

    Okii, sorry, dat moest ik ff kwijt... Ik denk dat MissE sowieso gelijk heeft wat Luke betreft... Zielig. Maar ze hoort gewoon bij Ashton. That's a fact. Weet je, als je Leish en Luke bij elkaar wilt laten komen, zorg er dan in ieder geval voor dat Ashton geen pijn heeft. Je zorgt er voor mijn part voor dat Ashton Leish dumpt, maar híj mag geen pijn voelen -.-'
    Oftewel: Laat Ashton en Aleisha bij elkaar blijven, of ik kom je halen :Y)
    xxLuffYou

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Leish doet Luke dus denken aan Skye, Luke vond haar leuk en nu houdt ie dus van Leish, maar nu heeft Ashton haar.
    Arme Luke..
    Super Leuk!
    x.
    ps. toen ik dit verhaal las sprong Unpredictable op!

    1 decennium geleden
  • Walkure

    She's gonna get herself into some trou-hou-bleeee.
    Leish, denk niet aan norse boze Luke, denk aan sweet pretty Ashton die zo lekker kan kussen - not that I know of fcourse.

    1 decennium geleden
  • Hemmo1996

    KJBFLAZK3JRHAZKEJHQQXNLZEMKFHZEROMIHJLXKNZERKJZEH EVERY TIME I AM CRYING AGAIN OLAY CJKLAZERMAZHDKJZENHMRKHEFBSKMJERJTZLEKJT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen