Foto bij So Bored... :(

Naminé Pov:

Lui zitten we met zijn tweeën op de bank.
'Ik verveel me dood, weet jij wat te doen?' vraag ik aan Nikita.
'Slapen' zegt ze verveeld. Ik slaak een zucht. Er valt niks meer te doen. En het is nog niet eens avond!
'De sportschool is vast nog wel open, en ik heb eigenlijk best nog wel zin om even te kickboksen' zeg ik langzaam.
'Serieus?!' vraagt Nikita verbaast. Ik knik. Ik heb niet vaak zin in kickboxen, maar als ik zin heb dan doe ik het meestal best goed en is het wel gezellig.
'Oké doen we dat!' zegt Nikita hyper. Beide lopen we naar onze kamer. Ik pak mijn sporttas en pleur er van alles in. Als ik beneden komt staan Nikita al klaar.
'Nou jij hebt er zeker zin in?' vraag ik verbaast. Hyper knikt ze.
'Had je zo'n zin om te kickboksen?' vroeg ik.
Weer knikt ze.
'Zei dat dan!' zeg ik luid. Ze haalt haar schouders op.
'Tong verloren van enthousiasme?' zeg ik droog.
'Nee hoor, maar kom nou maar we verspillen tijd!' zegt ze vrolijk. Jeetje die is echt hyper.
'Je bent zo hyper straks wil je nog lopen of rennen naar de sportschool' zeg ik zeurend.
'Goed idee' zegt Nikita enthousiast.
'Het was maar een grapje' kreun ik.
'Goed grapje! Hup lopen laat de auto maar staan' zegt ze en ze begint met rennen.
'Ik dacht dat je zei lopen!' schreeuw ik haar na.
'Heb mijn gedachten veranderd!' schreeuwt ze terug. Ik zucht nog een laatste keer en ren haar achterna.
Na een tijdje rennen kom ik bij de sporthal aan en staat Nikita al klaar.
'Hmm best snel' zegt ze tegen mij. Ik slaak een zucht.
'Ik ben zo moe, ik kan niet meer kickboksen nu' zeg ik plagend. Nep geschokeerd kijkt ze me aan.
'Nee toch' zegt ze.
'Jawel!' zeg ik zielig. Samen lachen we.
'Nou omkleden want ik wil zo beginnen!' zegt ze en ze sleurt me mee de kleedkamers in.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen