Foto bij 041

Wat was je aan het kijken?’. Terwijl Zayn het vroeg, wierp hij een blik op te tv. ‘Twilight’. Sam legde haar benen op de bank en draaide zich zo dat ze tegen hem aanlag. Zijn arm lag nog steeds om haar heen. Ze keek even naar hem op om te kijken of hij het niet erg vond, maar hij was zo geconcentreerd naar de film aan het kijken dat het hem niet veel uitmaakte. Even zaten ze rustig de film te kijken. Dit was dan ook maar heel even. De deur vloog open en Megan liep naar binnen. Achter haar liep een bruinharig, slank meisje. Ze droeg een kort, zwart jurkje en enorme, zwarte hakken. Megan zelf had een knalroze jurkje met zwarte hakken aan. Zayn keek verbaast naar haar hand, die in de hand van het meisje lag. Megan sloot de deur. ‘Hey!’, riep ze vrolijk. Sam zag meteen dat ze dronken was. ‘Hoi’, begroette ze de twee. Zayn glimlachte alleen wat ongemakkelijk. Megan liep voor de tv langs en trok het meisje, dat nou ook niet meer helemaal goed op haar benen kon staan, mee. Het meisje zwaaide even naar hen. ‘En… Dit is mijn kamer’. Megan opende de deur. Het meisje liep als eerste naar binnen. Megan volgde haar, draaide zich bij de deur om, trok haar wenkbrauwen een paar keer op naar Sam en sloeg toen de deur dicht. Sams blik was meteen weer gericht op de film, terwijl Zayn nog even naar de deur bleef kijken. ‘Is ze lesbi?’, vroeg hij, ietwat verbaast. Sam haalde haar schouders op. ‘Ik heb geen idee’, zei ze eerlijk. ‘Soms komt ze met een jongen thuis en soms met een meisje, ze zegt dat ze ‘er geen labels op wil plakken’’. Zayn wendde zijn blik af naar de tv. Hij besloot maar niet verder te vragen. Bella en Edward stonden op het punt te gaan trouwen. ‘Wat vindt jij van trouwen?’, vroeg Sam ineens. Ze keek hem aan. Hij dacht even na. ‘Het is een beetje onnodig… Eigenlijk…’. Hij keek om naar Sam. ‘En jij?’. ‘Ik vindt het een teken dat je altijd bij elkaar zal blijven’, antwoordde ze. ‘Dan kun je toch ook gewoon aan elkaar beloven dat je altijd bij elkaar blijft?’. Ze keek even nadenkend voor zich uit. ‘Ja… als je het zo zegt…’. Hij grijnsde. Onder de deken pakte hij met zijn vrije hand, de hare vast. ‘Ik beloof dat ik altijd bij je zal blijven’, zei hij plechtig. Sam glimlachte haar tanden bloot. Ookal was het geen echte bruiloft, haar hart ging iets sneller kloppen. ‘Ik beloof ook dat ik altijd bij jou zal blijven’. Zayn bracht zijn gezicht wat dichter bij dat van haar. ‘We zijn nu getrouwd’, fluisterde ze, waarna ze haar lippen bij die van hem bracht.

En nu denken jullie: Ze zijn getrouwd: EINDE
Maar nee! Haha :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen