Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (deel 12)

Hey Sweety's

Veel plezier met het vervolg;)

xx Candy

"Bill!?"
"Nee Tom ik heb niet gedronken....maar ik was het wel van plan" fluisterd hij stil.
Bill slaat zijn handen voor zijn gezicht en begint hard te huilen.
"Och liefje toch, kom hier".
Ik neem Bill in mijn armen en automatisch begin ik mee te huilen. Ik was hem bijna kwijt gaat er door mijn hoofd.
"We gaan het samen doen liefje oké? Wij samen tegen de rest van de wereld. Niemand die ons zal tegenhouden".
Bill kijkt me lief aan en ik veeg de tranen uit zijn ogen.
"Oké Tommie...oké. Vanavond dan?".
Ik knik enkel en veeg dan mijn en Bill's tranen weer weg.
"Ik heb zo'n zin in pannekoeken en wafels Tommi" zegt Bill nog nasnikkend.
Ik grijns even en krijg dan een schitterend idee.
"Weet je wat liefje? Ga jij je alvast maar douchen dan bak ik voor ons lekkers pannekoeken en wafels met heel veel slagroom".
Bill zijn trieste gezichtje klaart meteen op en met een ruk staat hij op van het bed en trekt mij er mee vanaf.
We lopen de gang op en bij de badkamer houd Bill halt. Bill trekt me dicht tegen zich aan en geeft me een tongzoen.
"Dank je Tommi".
Ik grijns enkel en streel eens door zijn haar.
"Ga nou maar douchen het zal je goed doen".
Bill lacht nog eens en sluit dan fluitend de deur.
Met een lach op mijn gezicht ga ik naar beneden en als ik de keuken inkom begin ik al fluitend al de ingrediënten voor het beslag bij elkaar te mengen.
Opeens gaat mijn gsm en zonder te kijken wie het is neem ik al fluitend op.

"Hallo mit Tom"
"(...)"
"WAT?!!!"
"(...)"
"Ja maar..."
"(...)"
"Ja ik begrijp het maar..."
"(...)"

Zuchtend druk ik mijn telefoon uit en gooi hem dan woedend tegen de muur waar hij in stukken uit elkaar valt.
Wat denkt die gast wel? No way dat ik hem nog meer ga betalen, dat hij dan maar alles op het internet zet ons kan het na vanavond toch niet meer schelen!
Ruw veeg ik mijn tranen weg als ik boven de badkamerdeur hoor opengaan, Bill mag hier absoluut niks over te weten komen ik wil dat hij voor zijn laatste dag hier op aarde volledig gelukkig is zonder kopzorgen.
Snel zet ik een fake glimlach op en begin overdreven te fluiten terwijl ik verder het beslag klop.
Bill komt lachend de keuken binnen.
"Tommiewommie waarom zijn mijn pannekoeken nog niet klaar? Ik heb reuzehonger!"...




REACTIES BITTE;)

xx Candy

Reageer (18)

  • Sick

    Mensen denken maar aan één ding... GELD!

    1 decennium geleden
  • tomismyheroxx

    super leuk!!!

    snel verder bitte(H)

    maar zo mogen nie dood gaan hoor:X

    xxxx(flower)

    1 decennium geleden
  • secretangel

    Ik haat die vent!
    hun zo maar afdreigen
    snel verder bitte
    prachtig geschreven
    maar ze mogen niet sterven!

    1 decennium geleden
  • LunANDROID

    Hoelang gaat het dure totdat ze nou eens gaan drinke? Ze blijve maar uitstelle en uitstelle xD
    Neej hoor ze moge niet dood :S :(

    SchneLl Weiter!!!


    -xXx- Luna;)

    1 decennium geleden
  • Djinniyeh

    romeo en juliette in th-versie, mooi!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen