Foto bij Disorder 38.

You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • IsItHiOrHey

    Omg het gaat fout... Ik weet t gewoon fucking zeker... Ik voel t aan... Please schrijf verder!

    Btw,
    Dit is zo fucking cute!

    1 decennium geleden
  • ziamunicorns

    Luna ik hou van je(H)

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    JKDFHDFHKJDFKJDFHJKKJFKHKJFHKJFKHFKGJHFDJKGH !!! Hoe kun je van zo'n pokke situatie toch iets schattigs maken?!

    Ik kijk in mn pb: Nieuw hoofdstuk geschreven door: CuteDimples.

    My reaction: (hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)(hoera)_O_(yeah)(lol)(K)(dance)(Y)(yeah)_O__O_(yeah)

    Ik was blij :)

    En het is zo schattiiiiig ik kan niets anders zeggen van dit hoofdstuk. Ook zo goed geschreven!
    As usual, but i still can say it. Oh.

    HEB JE HET GEHOORD VAN NIALL?! IK. HAAT. MANAGMENT.
    Mijn haat voor managment is groter dan Liams D.

    Yea, my hate is very very very veryyyyy big.

    Snel verder!!! (H)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Wow sorry voor dubbelposts; Quizlet flipt 'm een beetje erg hier -,-
    Maar hey, je staar n de toohooop! Kee writing!! :)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Wow sorry voor dubbelposts; Quizlet flipt 'm een beetje erg hier -,-
    Maar hey, je staar in de toohooop! Keep writing!! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen