Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Chasing1D

    Aw (: De jongens toch! En niets van aantrekken! Een verhaal moet goed zijn. Maakt niet uit welk genre. Als een OP in de top komt, is dat toch omdat het een goed verhaal is en niet omdat er een OP in de top kan staan.. Da klik je erop en dan heeft dat verhaal misschien 10 abo's ofzo maar wel meer dan 30 kudo's. Ik snap het nut er van niet, puur gewoon omdat er tegenwoordig meer Fanfictions in de top staan. Wat kunnen wij nu er aan doen, dat dit verhaal echt geweldig is en dat wij een kudo erop geven! Je schrijft geweldig en als zij denken dat ze het beter kunnen.. Mja (: (flower)

    1 decennium geleden
  • Larry2fab4u

    Ahh ze helpen elkaar ook met alles (H)
    #SchakelDeanuit!
    Team-Harry! Xx snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Aaaaaaw zo schattig hoe de broers elkaar altijd helpen :)

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Schat, trek je er niks van aan. Ik zou zelf ook wat minder 1D stories in de top zien, maar sommigen verdienen het gewoon. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik zou zelf ook wel in de top willen staan, boeit me niet met welk verhaal. Maar het lijkt me gewoon awesome. Denk daaraan, dat sommige lezers jou als voorbeeld zien ofzo?

    1 decennium geleden
  • annae

    Haha die idee wel zieilig voor Dean maar harry moet wel wat met Jasmin ktijgen dus dan maar gemeen :Y)
    Snel verder!!
    Ps laat ze lekker praten negeer ze kijk naar de reacties op je verhaal en niet naar die andere berichten!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen